Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-27, 15:50
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Nej det gör det inte, och jag kommer heller inte delta i någon diskussion till att debattera om just det ämnet.

Oavsett hur det ligger till, så är det inte bara oförskämt men vidrigt beteende att anta en viss klädsel innebär sexuell invit.
Vidriga människor.

Konstigt då att det till och med finns forskning som visar att kvinnor klär sig mer lättklätt under ägglossning då de är kåtare, LOL.

Fattar inte att nån kan tro det är trakasserande att stöta på nån (öppet eller mindre öppet). Sen som sagt, hotelser, trakasserier, gräva mellan benen på nån fast de inte vill etc. är såklart icke ok.
Citera
2012-07-27, 15:58
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10FtGanjaPlant

Fattar inte att nån kan tro det är trakasserande att stöta på nån (öppet eller mindre öppet). Sen som sagt, hotelser, trakasserier, gräva mellan benen på nån fast de inte vill etc. är såklart icke ok.

Men en kvinna som går ut, kanske för att handla eller något annat ärende... jag menar, hur ofta har DU lyckats ragga upp en kvinna en vardag som är på väg någonstans? Hur ofta kan en sådan raggning ge utdelning? Det är ju absurt. Visst ger man blickar till vackra kvinnor - det är väl självklart, men därifrån till att ragga random kvinna som passerar en på gatan...

Det skulle ju vara som att antastas av gatuförsäljare en gång i minuten när man ska ut och göra ett ärende... varje dag... i hela sitt liv. Man skulle bli galen för mindre.

Vill jag handla så går jag till försäljaren och hans butik. Vill en kvinna söka kontakt med män gör hon det rimligtvis på ställen där män och kvinnor träffas för mer samvaro.
Citera
2012-07-27, 15:58
Medlem
Citat:
Konstigt då att det till och med finns forskning som visar att kvinnor klär sig mer lättklätt under ägglossning då de är kåtare, LOL.

Du är ju uppenbarligen helt efterbliven och verkar inte ens ha tittat på videon. Det var knappast något harmlöst "flörtande". Det var: Kom och knulla med mig ditt jävla "luder"

Vad din forskning visar skiter jag fullständigt i. Det är inget civiliserat beteende man ser i videon. Bara för att man är lättklädd (vilket hon inte ens var...) innebär det inte att man vill ligga med alla hon ser. Nej betyder nej.
Men vem vet, du kanske vill ligga med alla troll du ser på stan. Idiotjävel.
Med din syn stödjer du per fakto våldtäkt. För alla kvinnor som är lättklädda vill knulla. Dom vet bara inte om det.
Senast redigerad av Northling 2012-07-27 kl. 16:02.
Citera
2012-07-27, 16:00
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Det är inget civiliserat beteende man ser i videon.

Det var knappast otippat. En VERKLIG överraskning, en ordentlig högoddsare, vore istället att en neger eller svartskalle kunde bete sig som folk och inte som efterblivna dårar i närvaron av en vit kvinna. Men det kommer aldrig att hända.

Vildar förblir vildar.
Citera
2012-07-27, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Det var knappast otippat. En VERKLIG överraskning, en ordentlig högoddsare, vore istället att en neger eller svartskalle kunde bete sig som folk och inte som efterblivna dårar i närvaron av en vit kvinna. Men det kommer aldrig att hända.

Vildar förblir vildar.
Riktigt så enkelt är det inte (om du frågar mig). Det är en fråga om kultur.
Uppfödda adopterade "negrer" i den svenska kulturen agerar inte på samma sett. Att det skulle vara genetiskt köper jag helt enkelt inte.
I slutändan är det frågan om en integration som misslyckats fatalt.
Senast redigerad av Northling 2012-07-27 kl. 16:09.
Citera
2012-07-27, 16:09
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Uppfödda adopterade "neger" i den svenska kulturen agerar inte på samma sett. Att det skulle vara genetiskt köper jag helt enkelt inte.

Det är väl lite grann som tam- och vildhund. Du kan föda upp en hund så den blir tam, till skillnad från vildhunden. MEN, du kan aldrig ta ifrån den dess naturliga instinkter, precis som med negrer. Uppföda, tama sådana eller invandrade vildingar. Deras naturliga instinkt ligger där och lurpassar på rätt tillfälle att attackera och våldta första bästa offer. Precis som vildhundar och tamhundar alltid kommer försvara sig när de känner sig trängda.
Citera
2012-07-27, 16:17
Medlem
Staniolrustnings avatar
Citat:
Uppfödda adopterade "negrer" i den svenska kulturen agerar inte på samma sett. Att det skulle vara genetiskt köper jag helt enkelt inte.
I slutändan är det frågan om en integration som misslyckats fatalt.

Vet om två kulturmarxister som adoptera två negerungar som dom gav en svensk helylleuppfostran. Men när negerungarna blev könsmogna då skede det grejer. Helt sanslösa beteenden som ingen psykolog eller terapeut kunde förklara.
Citera
2012-07-27, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staniolrustning
Vet om två kulturmarxister som adoptera två negerungar som dom gav en svensk helylleuppfostran. Men när negerungarna blev könsmogna då skede det grejer. Helt sanslösa beteenden som ingen psykolog eller terapeut kunde förklara.
Varför kan då en kvinna i Brasilien gå ännu mer lättklädd, som vit/svart/brun utan att riskera sådana här ociviliserade närmanden från "negrer/araber"?
(för visso finns det varken muslimer eller araber i Brasilien, men iaf).
Citera
2012-07-27, 16:24
Medlem
WT horor bemots ofta med krankande kommentarer och dylikt men majoriteten av vanliga svenska unga borde inte vara inte oroade?
Har dock varit i Malmo och finns djvliga manga lattkladda svenska tjejer. Far skylla sig sjalva da.
Citera
2012-07-27, 16:30
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Du är ju uppenbarligen helt efterbliven och verkar inte ens ha tittat på videon. Det var knappast något harmlöst "flörtande". Det var: Kom och knulla med mig ditt jävla "luder"

Vad din forskning visar skiter jag fullständigt i. Det är inget civiliserat beteende man ser i videon. Bara för att man är lättklädd (vilket hon inte ens var...) innebär det inte att man vill ligga med alla hon ser. Nej betyder nej.
Men vem vet, du kanske vill ligga med alla troll du ser på stan. Idiotjävel.
Med din syn stödjer du per fakto våldtäkt. För alla kvinnor som är lättklädda vill knulla. Dom vet bara inte om det.

Ok, uttrycken "helt efterbliven", "idiotjävel" och "stödjer våldtäkter" diskvalificerade dig att debattera. Du kunde även försökt förstå vad jag faktiskt menade, men tydligen inte
Citera
2012-07-27, 16:33
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Men en kvinna som går ut, kanske för att handla eller något annat ärende... jag menar, hur ofta har DU lyckats ragga upp en kvinna en vardag som är på väg någonstans? Hur ofta kan en sådan raggning ge utdelning? Det är ju absurt. Visst ger man blickar till vackra kvinnor - det är väl självklart, men därifrån till att ragga random kvinna som passerar en på gatan...

Det skulle ju vara som att antastas av gatuförsäljare en gång i minuten när man ska ut och göra ett ärende... varje dag... i hela sitt liv. Man skulle bli galen för mindre.

Vill jag handla så går jag till försäljaren och hans butik. Vill en kvinna söka kontakt med män gör hon det rimligtvis på ställen där män och kvinnor träffas för mer samvaro.

Om en kvinna med högt eller för den delen ganska mediokert attraktionsvärde stötte på dig säg vid ett bibliotek eller var som helst skulle du ta illa upp? . Så länge man respekterar henne och respekterar hennes val ifall hon inte är intresserad ser jag inte problemet. Klart det kan ge utdelning, bara det att det är utanför din verklighet att det kan fungera pga hur artificiella sociala normer ser ut.

Grejen är att du är konflikträdd och därför rationaliserar att det är "fel" då du inte vill göra bort dig.
Citera
2012-07-27, 16:33
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Inviter är ju inte fel, snarare så att män i allmänhet är för mesig, har för dåligt självförtroende för att göra inviter. Däremot trakasserier och respektlösa beteenden är såklart icke OK. As a sidenote.
Så tänkte jag också, ett par av klippen i trailen visade faktiskt bara inviter, som såklart blir tröttsamt i längden för kvinnan, men som jag inte kan se något principiellt moraliskt fel i. Dock fanns det ju fler exempel som visade på rent ut sagt vidrigt betéende från männen. Och detta måste ju stävjas på något vis. Den enda vägen är kanske att det dras tydliga gränser via Imamer, lycka till säger jag!

EDIT: Och jag håller med, det vore faktiskt mycket spänande att få ta del av ett liknande reportage från Sverige.

/perris
Senast redigerad av Perris 2012-07-27 kl. 16:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in