Framtidens politiker r med all sannolikhet nnu dummare, mer karriristiska, frrdiska och lmska n dagens politiker. Detta eftersom de skolas in i kulturmarxismen, "antirasismen", pissliberalismen, mngkulturalismen och annat skadligt strunt redan frn barnsben.
Lsningen r naturligtvis sjlvklar, fr att rdda vrt folk och vrt land s behvs kloka, modiga, offervilliga och rttrdiga ledare som ser till folkets och nationens vl och arbetar utifrn detta. Och ngra sdana str naturligtvis inte att finna i de etablerade partiernas ungdomsfrbund av uppenbara skl. Dr finns inget utrymme fr sdana sunda och rationella tankar och stllningstaganden.
Personligen hoppas jag p att vi inom en hyfsat snar framtid fr fram en svensk version av Corneliu Codreanu, Adolf Hitler eller William Luther Pierce. En hgintelligent indvid som r kompromissls och talar klarsprk om vad som behver gras och hur det behver gras.
Jag hade grna sett en svensk statsminister som ppet deklarerade att det var dags att stnga grnserna, skeppa tillbaka de som redan r hr och som grdde p moset jaga ner och avstta, fngsla eller dda de frrdare av olika slag som arbetat aktivt fr Sverige och svenskarnas undergng.
Citat:
Ursprungligen postat av ChefRamsay
Aha.. s du bekrftar att SD r fr rasister?
Precis vad jag har misstnkt!
Vad r det fr fel med det d menar du? Rasist r ju det sundaste, vettigaste, mest naturliga och riktigaste man kan vara. De strsta tnkare som ngonsin levat har ju varit just rasister.