• 1
  • 2
2012-07-27, 23:16
Medlem
justdies avatar
Eftersom dagens Sverige hller p frsvinna och att det r till en stor del invandrarnas fel -vad tror ni om framtidens politiker? Det blir mer invandring fr varje r och fler brott som begs som vi fr st ut med medan politikerna fikar och blundar fr verkligheten.

Samtidigt vxer hatet mot invandrare bland de unga, ett tydligt resultat r SD. Vad tror ni om framtidens politiker, kommer de f nog av den massiva invandringen och faktiskt stta stopp p den alt. minska?
Citera
2012-07-27, 23:21
Medlem
Det kommer fortstta tills syftet r klart.
Citera
2012-07-27, 23:22
Medlem
ChefRamsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justdie
Eftersom dagens Sverige hller p frsvinna och att det r till en stor del invandrarnas fel -vad tror ni om framtidens politiker? Det blir mer invandring fr varje r och fler brott som begs som vi fr st ut med medan politikerna fikar och blundar fr verkligheten.

Samtidigt vxer hatet mot invandrare bland de unga, ett tydligt resultat r SD.
Vad tror ni om framtidens politiker, kommer de f nog av den massiva invandringen och faktiskt stta stopp p den alt. minska?
Aha.. s du bekrftar att SD r fr rasister?

Precis vad jag har misstnkt!
Senast redigerad av ChefRamsay 2012-07-27 kl. 23:29.
Citera
2012-07-27, 23:28
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChefRamsay

Precis vad jag misstnkt!

Eller fr dom som inte har ett annat val ..?
Citera
2012-07-27, 23:33
Bannlyst
Framtidens politiker r med all sannolikhet nnu dummare, mer karriristiska, frrdiska och lmska n dagens politiker. Detta eftersom de skolas in i kulturmarxismen, "antirasismen", pissliberalismen, mngkulturalismen och annat skadligt strunt redan frn barnsben.

Lsningen r naturligtvis sjlvklar, fr att rdda vrt folk och vrt land s behvs kloka, modiga, offervilliga och rttrdiga ledare som ser till folkets och nationens vl och arbetar utifrn detta. Och ngra sdana str naturligtvis inte att finna i de etablerade partiernas ungdomsfrbund av uppenbara skl. Dr finns inget utrymme fr sdana sunda och rationella tankar och stllningstaganden.

Personligen hoppas jag p att vi inom en hyfsat snar framtid fr fram en svensk version av Corneliu Codreanu, Adolf Hitler eller William Luther Pierce. En hgintelligent indvid som r kompromissls och talar klarsprk om vad som behver gras och hur det behver gras.

Jag hade grna sett en svensk statsminister som ppet deklarerade att det var dags att stnga grnserna, skeppa tillbaka de som redan r hr och som grdde p moset jaga ner och avstta, fngsla eller dda de frrdare av olika slag som arbetat aktivt fr Sverige och svenskarnas undergng.

Citat:

Precis vad jag har misstnkt!
Vad r det fr fel med det d menar du? Rasist r ju det sundaste, vettigaste, mest naturliga och riktigaste man kan vara. De strsta tnkare som ngonsin levat har ju varit just rasister.
Senast redigerad av Straybullet 2012-07-27 kl. 23:36.
Citera
2012-07-27, 23:43
Medlem
ChefRamsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
text..

Vad r det fr fel med det d menar du? Rasist r ju det sundaste, vettigaste, mest naturliga och riktigaste man kan vara. De strsta tnkare som ngonsin levat har ju varit just rasister.
De strsta tnkarna?

D har vi nog lite tolkningsproblem nr det kommer till vr vrlds strsta tnkare..

Det finns inget sunt i att hata.
Rasism r hat och hat har ingen plats i en bttre framtid fr vr vrld.

edit: Mngfald r bra och utvecklingen som sker nu r en del av vr evolution.

Om du ursktar mig s ska jag nu kolla klart p OS invigningen.
Citera
2012-07-27, 23:50
Bannlyst
Citat:
De strsta tnkarna?

D har vi nog lite tolkningsproblem nr det kommer till vr vrlds strsta tnkare..
Ja dr r vi nog oense, dr jag anser att hgintelligenta genier och giganter som Adolf Hitler och William Pierce r vr tids strsta tnkare s toppas vl din lista istllet av ngon fngslad gammal kommunistneger och Mona Sahlin. Men det spelar inte srskilt stor roll.

Citat:
Det finns inget sunt i att hata.
Rasism r hat och hat har ingen plats i en bttre framtid fr vr vrld.
Det finns heller inget sunt i att frvandla vra lnder till icke-vita soptippar dr vrt folk frtrycks och trngs undan tills dess att vi frsvinner helt. S var str vi d ngonstans tycker du?

Det du kallar fr "hat" r ju biologiska och naturliga grupptillhrigheter, etnocentrism och klantnk som finns med oss i vra gener. Det handlar om att skra vr egen verlevnad helt enkelt och har alls ingenting med hat att gra.

Om ngon slpper ls en massa tigrar och lejon i de svenska skogarna s hatar ju inte jag tigrarna och lejonen fr den sakens skull, men jag inser ju naturligtvis direkt att deras nrvaro i Sverige r destruktiv och att de mste fngas in och kastas ut. Den som i s fall blir freml fr hatet r ju frrdaren som slppte in lejonen och tigrarna till att brja med. Det r ju han som ska fngslas och eventuellt ddas s att han inte kan frska sig p ngot liknande igen.

Ngra oklarheter?
Citera
2012-07-28, 00:06
Medlem
justdies avatar
Jag bekrftar inte att SD r fr rasister.

Mngfald, visst! Men idag ger mngfalden oss brott, vldtkter, kvinnor som inte vgar g ut ensamma etc. Varsgod att hylla mngfalden tills den drabbar dig.
Citera
2012-07-28, 00:21
Medlem
ChefRamsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justdie
Jag bekrftar inte att SD r fr rasister.

Mngfald, visst! Men idag ger mngfalden oss brott, vldtkter, kvinnor som inte vgar g ut ensamma etc. Varsgod att hylla mngfalden tills den drabbar dig.
Den har redan drabbat mig. P ett vldigt positivt stt
Citera
2012-07-28, 00:22
Medlem
Jag tror inte att framtidens politiker kommer att vara mer invandringskritiska, de r ju trots allt fdda av samma etablissemang som tog hit invandrarna frn brjan. Dremot s kan jag tnka mig att vi kommer att f se utspel frn politiker inom ex M och FP om att invandringen r problematisk och kanske till och med se vissa mindre eftergifter angende invandringen som man hoppas ska blidka vljarna. Detta kommer dock bara vara en populistisk charad utan ngon verklig intention att genomfra ngra av strre frndringar som behvs fr att skra landet verlevnad.
Citera
2012-07-28, 01:30
Medlem
MKultra72s avatar
Citat:
Den har redan drabbat mig. P ett vldigt positivt stt

Du sitter och tittar p den bakom muren som alla andra mngkultursvurmare.. Lovar att du inte har en enda vn som r invandrare.
Citera
2012-07-28, 01:46
Medlem
ChefRamsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72
Du sitter och tittar p den bakom muren som alla andra mngkultursvurmare.. Lovar att du inte har en enda vn som r invandrare.
Kan lova dig att min mor tex. r frn Australien... Vilket gr mig till 50% svensk, 50% australiensisk, 2 av mina nrmaste vnner r frn latin amerika, samt en moster som r frn nya zeeland.

Har ven bekanta frn mellanstern.
Senast redigerad av ChefRamsay 2012-07-28 kl. 01:47. Anledning: zeeland
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här