• 1
  • 2
2005-03-18, 09:58
Medlem
Roland Janssons avatar
Sjlvklart r Zlatan given, men vem spelar bredvid? Fegistrygghetmstefrutinhanstidkommervivillintekn ckaMackan-Lagerbck kommer om jag fr gissa, att stta den misslyckade Allbck bredvid Zlatan.

Andravalet nr Mackan som vanligt misslyckats r den uddlse Jonsson. Fr mig r det sjlvklart att dom tv fredettingarna petas och att Lagerbck stter in gldhete Rosenberg, se bara hur bra han var igr: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...618708,00.html

Vad tror ni?
Citera
2005-03-18, 10:52
Medlem
Zlatan och Rosenberg, helt sjlvklart just nu. Egentligen vill jag ha Elmander som inhoppare, men han blev vl inte uttagen...

Annars vntar jag p Henkes comeback
Citera
2005-03-18, 13:54
Medlem
Zlatan och Rosenberg.
Citera
2005-03-18, 14:01
Medlem
kilgores avatar
Hller med fregende talare.
Citera
2005-03-18, 14:08
Medlem
grymtsagrisens avatar
Ja visst r det Zlatan och Rosenberg som ska/borde lira p topp. Men som vi alla vet s kommer med strsta sannolikhet Allbck f starta, tyvrr. Visst r han en bra mlskytt, men satsa nu p framtiden med Rosenberg. Han visade i trningslandskampen mot Frankrike att han kan prestera ven mot bra internationella lag.
Citera
2005-03-18, 14:12
Medlem
Madchilds avatar
Hller med om att Rosenberg ska f chansen bredvid Zlatan. Dock fr Allbck fr mkt skit, visserligen r det ingen favoritspelare hos mig heller, men han ska faan ha cred fr att han alltid levererar i landslaget, oavsett hur miserabel han r i klubblaget..
Citera
2005-03-18, 14:16
Medlem
Mr Blondes avatar
Zlatan och Rosenberg. Jag r inte riktigt lika vertygad om att Allbck fr spela som ni andra. Det r egentligen alltid sjukt nr han fr spela, men nu r det fan nog. Rosenberg ser in ml och fungerar dessutom som bde djupleds- och targetspelare. Zlatan vet vi alla vad han kan.

Men Allbck, vad har han gjort p senaste tiden? blivit utvisad i Rostock. Han verkar inte vara frn start, Prica har tagit ver mlproduktionen i laget. Han r p g hem till is. Mycket bttre att lta mackan komma in i matchen direkt, och jag tror faktiskt att Roland lyckas vertyga Lagerbck om detta.
Citera
2005-03-18, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Hller med om att Rosenberg ska f chansen bredvid Zlatan. Dock fr Allbck fr mkt skit, visserligen r det ingen favoritspelare hos mig heller, men han ska faan ha cred fr att han alltid levererar i landslaget, oavsett hur miserabel han r i klubblaget..

Ja, han levererade ju jvligt bra i vm-kvalet mot lettland eller vad det nu var fr jvla baltland vi spelade mot. Hur mnga frilgen brnde han, tre? Missa ppet ml, d borde man van f Escobar-behandling.

N... Zlatan ensam p topp... 4-5-1... Vi har mnga bra mittfltare, men inga bra anfallare, frutom Zlatan d...
Citera
2005-03-18, 16:57
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
N... Zlatan ensam p topp... 4-5-1... Vi har mnga bra mittfltare, men inga bra anfallare, frutom Zlatan d...

Vilka d?
Citera
2005-03-18, 17:43
Medlem
Superbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Ja, han levererade ju jvligt bra i vm-kvalet mot lettland eller vad det nu var fr jvla baltland vi spelade mot. Hur mnga frilgen brnde han, tre? Missa ppet ml, d borde man van f Escobar-behandling.

Just det, massa bra mittfltare. Daniel Andersson hller ju hg Europaklass! Likas r Linderoth och Anders Svensson p nergng, orovckande! Kim Kllstrm verkar ha varit i dlig form nda sedan EM och Niclas Alexandersson borde ha haft tillrckligt med sjlvinsikt att inte spela vidare utan istllet slppa fram yngre spelare.
De enda tv mittfltare vi har av klass idag r Chippen och Ljungan.

Tycker ocks att Allbck ibland fr mycket skit, han har nog ett bra snitt i kvalmatcher men mot tuffare motstnd hller han inte. Men Zlatan-Rosenberg knns intressant. Men tror att det blir Zlatan-Allbck med inhopp av Rosenberg beroende p resultatet. Elmander fick vl ngra chanser frra ret men d var han riktigt blek. Men helt klart r han ett namn infr framtiden!
Citera
2005-03-18, 17:49
Medlem
FetFulElaks avatar
Jag tror p Zlatan och FetFulElak.. Fr dagen den enda kombination jag anser vrdig! Bulgarien ska krossas med Zlatans skicklighet och FetFulElaks fethet, fulhet och elakhet! Jag provspelade fr A-landslaget fr tv veckor sedan, och man kan sha att de blev imponerade! Aldrig frr har det varit sn fart, spelskicklighet, hat, aggresivitet och tufft spel i toppen.. Och d snackar vi bara trningen! Ljungberg fick sig en fettackling s han tappade andan.. Tackligen var dessutom ful och elak.
Citera
2005-03-18, 17:54
Medlem
Wittgensteins avatar
Jag sllar mig till Zlatan-Rosenberg-fresprkarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in