• 1
  • 2
2012-08-05, 22:42
Medlem
blindguards avatar
Hej!

Letar nu efter tre stycken likadana godislådor som dem som matkedjorna har, t.ex. Ica, de ser ungefär ut såhär http://dopexpo.se/2011/upload/bild2-11.jpg Alltså vill jag ha tre stycken exemplar av dessa lådor, inte hela hyllorna då en hylla verkar innehålla 16st lådor.
Jag har ingen aning vad jag ska söka efter på nätet men hade tur att hitta något som i alla fall liknar en sådan låda, hoppas att någon förstår vad jag menar!

Vore perfekt om någon av er vet vart jag kan köpa liknande lådor eller om ni visste namnet på dem, jag har googlat, kollat på Ikea och frågat mina nära men ingen verkar veta vad de egentligen heter eller vart jag kan införskaffa mig dem.

Edit: Hittade namnet, godishyllor, men nu är bara frågan vart jag kan köpa dem?

Tack!
Senast redigerad av blindguard 2012-08-05 kl. 22:46.
Citera
2012-08-05, 22:50
Medlem
Bongomans avatar
Om inte jag har fel får du (köpa) dem av grossisten. Annars finns det hundratals butiksinredare.
Citera
2012-08-05, 22:53
Medlem
blindguards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Om inte jag har fel får du (köpa) dem av grossisten. Annars finns det hundratals butiksinredare.
Okej, problemet är att jag är en privatperson och vill ha de som 'prydnad' i mitt rum, jag har dock en kompis som jobbar på Axfood vilket är en matgrossist, tror du att de kan ha sånt?
Citera
2012-08-05, 23:04
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindguard
Okej, problemet är att jag är en privatperson och vill ha de som 'prydnad' i mitt rum, jag har dock en kompis som jobbar på Axfood vilket är en matgrossist, tror du att de kan ha sånt?

Tveksamt men är han en bra kompis kan han kanske fråga en butik om man kan lirka fram några innan de kastar dem. Eller var de köper in dem.
Citera
2012-08-05, 23:07
Medlem
blindguards avatar
Jodå, min syster och han är förlovade och brukar vara med han och hans syskon så det är rätt nära. Han får själv köpa saker från grossisten om han vill, han har ett eget 'företagsID' eller vad han nu kallade det. Frågan är bara om det finns där, men jo, butikerna byter väl antagligen ut dem... De säljer till willys och dessa lågkvalitetsbutiker men även dem har ju lådorna.
Citera
2012-08-05, 23:07
Medlem
Kolla hos:
Mixmo
och
ClickCandy
Citera
2012-08-06, 19:06
Medlem
blindguards avatar
Hittade ingenting på dessa sidor Temp.
Citera
2012-08-06, 20:11
Medlem
Noterar nu att din bild sannolikt visar en dispenser som jag aldrig sett.
Gick på de två jag kände till.
Om du har ica affären som har dem i närheten så är det bara att gå dit, tillverkaren/återförsäljaren har märkt dem så sedan är det bara att ta kontakt med företaget och kolla om du får köpa några, vilket du säkert får.
Citera
2012-08-07, 12:28
Medlem
blindguards avatar
Nej, hittade ingen riktigt bild när jag sökte på godislåda/dispenser, dock när jag sökte på hyllor men då var de bara i par av 16st. Men liknande, just de på ica som jag skrev.
Citera
2012-08-07, 15:03
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindguard
Nej, hittade ingen riktigt bild när jag sökte på godislåda/dispenser, dock när jag sökte på hyllor men då var de bara i par av 16st. Men liknande, just de på ica som jag skrev.

Varför tar du bara inte kontakt med ICA och frågar var de köper in dem? Och sen tar du bara kontakt med det företaget, som Temp föreslog. Bästa alternativet du har.
Citera
2012-08-07, 16:06
Medlem
blindguards avatar
Jo, det är det jag kommer att göra, men vore ju onödigt om någon visste vart jag kunde köpa dem.
Citera
2012-09-08, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temp.User
Kolla hos:
Mixmo
och
ClickCandy

Lite off-topic, men de där ser ju riktigt bra ut. Skulle uppskatta mer hygieniska dispensers istället för de nuvarande där lösgodiset är en magisk coctail av småbarnssnor, virus och bajspartiklar. Varför används inte sådana här dispensers i affärerna, åtminstone i de stora kedjorna? Är de nya uppfinningar? Dyra? Svåra att fylla på? Eller är det något vi kan förvänta oss att se framöver?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in