• 1
  • 2
2010-09-19, 19:24
Medlem
fabiann3s avatar
Har inte sett någon tråd om detta men vilka här spelar roblox? det är typ ett gratis legospel. man kan bygga vad man vill och så kan man gå till andra spel där andra har byggt sitt eget.

Roblox.com är länken

Video: http://www.youtube.com/watch?v=OBUlpvyInzg

så någon som spelar det?

Det kräver registrering och installering.
Citera
2010-09-19, 19:26
Medlem
ser najs ut
Citera
2010-09-19, 19:29
Medlem
fabiann3s avatar
Det är skit nice
Citera
2012-08-06, 18:11
Bannlyst
Roblox laggar [OFFICAL] Tråd

Hej

Jag tycker att mitt roblox laggar mycket jag vet att det finns ett sätt att fixa det men kom inte på det kan någon hjälpa .
Citera
2016-02-26, 09:26
Medlem
Roblox community

När man var spelade man detta spel som hette ''Roblox'' detta spelet var bara en beta på denna tiden och sånt men roblox community i 2008 man tänkte ''Ska prova komma in'' men så fort när man går dit man bara undrar ''vad har hänt?'' 12 åriga pojkar med en dålig attitude någon som spelar eller har spelat som har lagt märke till detta?
Citera
2021-03-26, 22:13
Medlem
Roblox

Dottern spelar Roblox och hon brukar få köpa lite roblox pengar ibland. Men nu lyckas vi inte längre. När man ska köpa med typ Visa kort så kommer det upp en ruta där man ska fylla i debit amount. Står nåt om minst 2dollar. Fattar inte vad man ska göra. Nån som kan förklara?
Citera
2021-03-26, 22:14
Medlem
Låter helt enkelt som man ska fylla i det belopp man vill handla för?
Citera
2021-03-26, 22:16
Medlem
Låter som att man måste minst handla för 2 dollar?
Citera
2021-03-26, 22:38
Medlem
Har försökt med det att fylla i samma belopp man vill handla för. Men funkar inte. När vi ska göra samma sak åt sonen så är det inga problem att att köpa. Men åt dottern kommer detta upp.
Citera
2021-03-27, 05:46
Medlem
Rospigg1s avatar
Kan det vara så att om du köper något för kanske 10 dollar, så ska du lägga på minst 2 dollar.
Citera
2021-03-28, 09:06
Medlem
Jag försökte detta också för ett par veckor sedan, har för mig att dom skulle reservera 2 dollar när du registrerar en ny betalningsmetod men kan ha fel. Funkade inte för mig heller.
Citera
2021-03-28, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furis73
Dottern spelar Roblox och hon brukar få köpa lite roblox pengar ibland. Men nu lyckas vi inte längre. När man ska köpa med typ Visa kort så kommer det upp en ruta där man ska fylla i debit amount. Står nåt om minst 2dollar. Fattar inte vad man ska göra. Nån som kan förklara?

Dom drar en summa från ditt kort och summan som dragits ska du fylla i under debit amount. Pengarna sätts sedan tillbaka på ditt konto igen efter verifieringen, det var en vanlig verifieringsmetod för några år sedan men tycks ha dykt upp på senare tid också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in