Min dotter spelar roblox och behöver köpa robux för att få vissa saker men hon har också en valuta som heter bucks som hon tjänar lite då och då genom att göra saker i spelet. Vad kan man använda bucks till?
Min dotter spelar roblox och behöver köpa robux för att få vissa saker men hon har också en valuta som heter bucks som hon tjänar lite då och då genom att göra saker i spelet. Vad kan man använda bucks till?
Checka in denna video.. Och videon innan. Visar den mörka sidan bakom Roblox. Aktiemarknad för barn, och ett företag som inte tar ansvar för något som sker i spelet.
The Turkish government has blocked access to Roblox following a government investigation that found content that could lead to child exploitation. “According to our Constitution, our State is obliged to take the necessary measures to ensure the protection of our children,” Justice Minister Yılmaz Tunç says in a machine-translated post on X.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!