Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-24, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Finns det någon anledning till varför personen skulle öppna meddelandet, se röstmeddelandet och välja att inte trycka på play?

Det var väl en osmart fråga. Finns givetvis flera anledningar. Har inte tid, inga hörlurar här, pratar i telefon, lyssnar redan på ngt - bok, pod, som man inte vill avbryta just då, umgås, m.m. m.m.
Citera
2024-10-24, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Det var väl en osmart fråga. Finns givetvis flera anledningar. Har inte tid, inga hörlurar här, pratar i telefon, lyssnar redan på ngt - bok, pod, som man inte vill avbryta just då, umgås, m.m. m.m.

Kan man inte skriva ett meddelande och fråga om personen lyssnat?
Citera
2024-10-24, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Kan man inte skriva ett meddelande och fråga om personen lyssnat?

Eh, jo, men nu var inte det mitt problem. Jag önskar kunna se om personen lyssnat på min röstnotis, precis som man kan se om hen öppnat allt annat - chat, videos, bilder.
Citera
2024-10-25, 18:47
Medlem
Hej! Har ett problem blivit tillfälligt bannad på mitt konto pga jailbreakad telefon men tagit bort det och har försökt logga in igen efter 48timmar, bytt till mobildata, provat göra nya konton på datorn,Olika telefoner osv..
Lyckades skapa några konton förra veckan men sen vart dom permanent bannad, Men även fast jag provar logga in hela tiden på mitt vanliga konto står det att det är "tillfälligt låst" fortfarande, Hur länge ska man behöva vänta? Ska man behöva skaffa ny telefon? , Provat att en bekant skapat konto på dator sen har jag provat logga in på min telefon men det funkade inte heller, Har såklart provat med och utan vpn också.
Citera
2024-11-02, 05:22
Medlem
Jag har en fråga gällande snapchat.
Jag har en person jag skrev till vid midsommar. Medelandet har legat oöppnat sen dess. Nu förra veckan står det ”öppnat för 19 veckor sen”.

Vad innebär detta? Att personen öppnat då men att snapchat inte visat det såsom de brukar?
Kan det varit att det ligger som öppnat för att personen tagit bort appen? Kan man se om en person tagit bort appen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in