Flashback bygger pepparkakshus!
2012-08-08, 22:36
Medlem
Någon som har ngn aning om ett liknande program som snapchat på android market? som finns på appstore med? (Snapchat finns inte på andriodmarket)

Snapchat är ett program där du skickar bilder på dig som inte sparas på din telefon, och du väljer hur länge han/hon du skickar till kan kolla, mottagaren kan bara se bilden 10sek sen han öppnat bilden, och kan inte spara den! Sen försvinner den, och han kan aldrig mer se bilden! man kan även skicka med text. Text och bilder som aldrig sparas, på varken din mobil eller mottagarens, och kan aldrig återskapas.

Någon som vet en liknande app??
Citera
2012-08-08, 22:51
Medlem
skillad-banans avatar
Har aldrig hört talats om, låter bra iaf, tyvärr vet jag inget program. Jag tänkte mer på ifall det syns att man skickar genom det programmet? Isf är det juh bara att ta en printscreen.
Citera
2012-08-08, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Har aldrig hört talats om, låter bra iaf, tyvärr vet jag inget program. Jag tänkte mer på ifall det syns att man skickar genom det programmet? Isf är det juh bara att ta en printscreen.

Det går inte att printscreena, då printscreenar man hemskärmen på programmet. Det är just det som är bra!
Citera
2013-05-31, 18:29
Medlem
Snapchat till android, kostar?

Vet ni om denna app kräver några utgifter?

Var helt graits o ladda ned, men tänkte så man icke blir lurad
Citera
2013-05-31, 19:05
Medlem
SYSTEMexes avatar
ja det är gratis?

asså va?!
Citera
2013-05-31, 19:07
Medlem
Nej det kostar inget, endast eventuell datatrafik.
Citera
2013-07-09, 20:58
Medlem
Snapchat, restore:a egna bilder man skickat?

Hej, går det på något vis att få tag på bilder man skickat till andra? Eller är dem spårlöst försvunna -för evigt?

Skickade tidigare iväg en bild som en person tog print, vill ha den bilden UTAN texten jag skrev dit (via snapchat)

Är denna bild då möjlig att Claima/Restore:a på något vis alternativt gö så texten försvinner på något vis? ?

MVH
Citera
2013-07-09, 21:02
Medlem
Niklas_1980s avatar
Skulle inte tro att det är möjligt, jag vet iofs att man ska kunna koppla in telefonen till datorn och använda nått program föra att spara iallafall filmer som andra personer skickat.
Citera
2013-07-09, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas_1980
Skulle inte tro att det är möjligt, jag vet iofs att man ska kunna koppla in telefonen till datorn och använda nått program föra att spara iallafall filmer som andra personer skickat.
Google:ar man på detta så ska det tydligen gå mot något program man får köpa för ca 300 dollar?

Finns det något gratis/annat sett?

Något sett som skall ta 6h för telefonen att restore:a allt elr något sådant ska också vara möjligt?

Har en Iphone f.ö och 6 timmar settet är för Android. . .
Citera
2013-07-10, 16:30
Medlem
Bunmp
Citera
2013-08-05, 00:56
Medlem
jsson98s avatar
Återskapa snapchat bilder!?

Hej
Sitter och letar runt på internet efter ett sätt att återskapa snapchat bilder
Har letat igenom appen med Iexplorer men inte hittat något.
Har läst på internet att det ska vara möjligt och inte toksvårt.

http://nakedsecurity.sophos.com/2013...on-your-phone/

Det ska tydligen finnas en map i appen som heter ''received_image_snaps'' som jag inte lyckats hitta
Citera
2013-08-05, 01:14
Medlem
Ladda ner ifunbox till datorn,koppla in din iphone. Sedan leta reda på snapchat oh kolla sedan vart bilderna/filmerna sparas, jag har dock bara fått fram några filmer.. hittar inte vart bilderna ligger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in