• 1
  • 2
2005-03-20, 21:16
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Vad finns det för porrfilmer med detta tema? (Och JA, givetvis handlar det om tjejer i laglig ålder)
Har sett allt som "Dirty old man" har gjort, men det börjar bli lite tjatigt nu.
Citera
2005-03-20, 23:20
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Nämen, va i helvete är det jag skådar...inga svar alls!!??....trodde man kunde lita på porrexperterna här, men det verkar som Daddy Dajmkryzz får ge sig ut på egna efterforskningar.
Citera
2005-03-21, 16:50
Moderator
vfs avatar
Magma film har en del rullar på det temat, leta upp dom
får du göra själv.......
Citera
2005-03-22, 01:09
Bannlyst
Max Hardcore.
Citera
2005-03-22, 01:42
Medlem
nachos avatar
Dave Cummings - www.davecummings.com (betalsida, men det finns en hel del gratismaterial) - är en äldre herre som ofta och gärna idkar könsumgänge med tjejer som lätt kunde va hans barnbarn. Kolla in hans filmserie Sugar Daddy t.ex.
Citera
2005-03-22, 02:29
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Dave Cummings - www.davecummings.com (betalsida, men det finns en hel del gratismaterial) - är en äldre herre som ofta och gärna idkar könsumgänge med tjejer som lätt kunde va hans barnbarn. Kolla in hans filmserie Sugar Daddy t.ex.

Som vanligt går det att lita på nacho i såna här lägen

Dave Cummings verkar bli en ny trevlig bekant till Daddy Dajmkryzz......kanske lite fattigt på ATM dock....men vafan...man kan ju inte få allt.

EDIT: Tycker mig förresten känna igen gubbrackaren....det är väl han ifrån "Screw my Wife"-serien?
Citera
2005-03-31, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Vad finns det för porrfilmer med detta tema? (Och JA, givetvis handlar det om tjejer i laglig ålder)
Har sett allt som "Dirty old man" har gjort, men det börjar bli lite tjatigt nu.

Den bästa jag har sett hitintills är www.oldje.com Det är visserligen en betalsida men man kan ju alltis söka på E-mule eller så. Men gå in och titta på prewiews så förstår du vad jag menar!
Citera
2005-04-01, 13:05
Medlem
Daves avatar
E-mule?
Citera
2005-04-01, 14:12
Medlem
divinebaals avatar
va gött...

o bli gammal...

Man startar en porrsajt så kan man betala för att knulla småflickor utan att det klassas som prostitution. Jippieeeee!
Citera
2008-05-19, 18:00
Medlem
Shes half my age är nog det du söker, brukar finnas hos porr trackers
Citera
2008-05-19, 18:04
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elias
Shes half my age är nog det du söker, brukar finnas hos porr trackers
Veckans bump
Citera
2010-05-11, 20:39
Medlem
semipros avatar
De finns ingen bra tubesida för just detta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in