Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-07, 20:46
  #313
Avstängd
Lawless78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiskyolsson
Uj uj uj, vad tröttsamt detta är. Detta eviga moraliserande tjafs. Det är en sak som jag inte fattar, en sak som nästan alla moralministrar snackar om. Nämligen att alla killar som köper sex inte KAN få sig ett skjut gratis. När ska folk fatta att det inte handlar om det? Det handlar ju om att man inte känner för en massa tjafs, utan bara vill ha ett skjut. Om prostitutionen släpptes fri skulle världen bli ett bättre ställe att leva på. Den går ändå inte att stoppa. Sagt många gånger, men likväl så sant, sååå sant.

För övrigt så, om jag ska tala för mig själv, som många andra gör här, så kan jag säga att jag är fascinerad av hela porrvärlden. D v s porrfilm, strip, prostitution etc. Att slinka in på en porrklubb nånstans här på vår jord är för mej som att förflytta sig till en annan värld. En värld jag på något sätt känner mej hemma i och där jag känner en viss samhörighet med de flesta övriga besökare. Och har ni tänkt på en sak, kära "Gamla hårdrockare" och andra, att ni inte behöver gå in på dessa ställen. Känner ni inte för det och fattar ni inte vad det handlar om så bara låt bli. Gå inte dit, skit i det, svårare är det inte?

Jag har aldrig köpt sex och tänker ej göra det heller. Dock kan jag förstå varför man gör det på samma sätt som jag kan förstå varför någon tex tar droger. Dock tycker jag absolut inte att det på något sätt är bra. Sexköpare vet det nog själva men försöker förtränga sanningen med argument som " det är som vilket annat jobb som helst"..etc etc.Det tror jag inte för en minut att dom tror på själva ens.
Citera
2008-06-07, 22:57
  #314
Medlem
UnderwearMans avatar
Nu har jag varken köpt sex eller besökt stripklubbar. Men jag tycker det verkar rätt ball å kröka med polarna i vackra avklädda damers sällskap. Å gå dit själv bara för att få se lite tuttar känns däremot ganska patetiskt
Citera
2008-06-08, 09:34
  #315
Medlem
Blygiss avatar
Vad anser ni då om happy-ending efter en skön massage?
Citera
2008-06-08, 15:24
  #316
Medlem
Det är inte konstigare att köpa sex än att gå till hårfrisörskan och köpa en klippning .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback