Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-09-01, 14:24
Medlem
Smash3rs avatar
N-ethyl-2cb. Tänker inte röra fler Rc's då jag har fått jobbiga bieffekter, men den drogen var riktigt kul.
Citera
2012-09-13, 11:07
Medlem
MissVendettas avatar
Skulle ta in mam-2201, jwh-018, am-2201, MDPV, 6-APB,
Citera
2012-09-13, 11:41
Medlem
Stormorfars avatar
3-fa, etylfenidat, 6-apb, etizolam i blister och 4-fma, sen ett par hallucinogener och rökmix. Snabb leveranstid och billigt så ska du se att du gör pengar.
Citera
2012-09-15, 00:33
Medlem
vet inte om nåt av det är finns men en stark opiod. i stil med krypton. även nån rc benzo eller nåt liknande etizolam fast nt annat intressant liknande fast med mer tryck i
Citera
2012-09-15, 01:07
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0lofpalme
Glömde nämna att det borde vara en laglig RC! Vad säger ni om Ethylone då? Eller opiod RCn MT-45?
Denna rackare vill vi ha! i stora billiga doser, 80% så starkt som morfin då är det ändå hyfsat bra tryck i sakerna förhoppningsvis. denna längtar jag efter.
Citera
2014-06-11, 17:20
Medlem
Karisoprodol och methaqualone om det funnits några rc analoger.
Citera
2014-06-11, 19:16
Medlem
ZEPMPs avatar
SP-117 och Jenkem.
Citera
2014-06-11, 19:50
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
SP-117 och Jenkem.

Citera
2014-06-11, 19:51
Medlem
Mystiqes avatar
De enda två RC (innan de blev drogklassade) som jag gillade var rakt av 2cb och mxe, jag är glad att mxe har blivit klassad och dyrare...för jag märkte man kunde verkligen bli beroende av skiten och toleransökningen var galet.

2cb är det enda av alla 2x släktet som jag hade lätt tagit igen (förrutom mdma) om jag var utomlands på någon skönt events festival...

Ifall jag hade drivit shop så hade varit 2cb, mdma och mxe....
Senast redigerad av Mystiqe 2014-06-11 kl. 19:54.
Citera
2014-06-11, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
De enda två RC (innan de blev drogklassade) som jag gillade var rakt av 2cb och mxe, jag är glad att mxe har blivit klassad och dyrare...för jag märkte man kunde verkligen bli beroende av skiten och toleransökningen var galet.

2cb är det enda av alla 2x släktet som jag hade lätt tagit igen (förrutom mdma) om jag var utomlands på någon skönt events festival...

Finns väl fortfarande en del inom 2c-familjen som är oklassade, de kunde nån driftig lirare kanske bena ur.
Citera
2014-06-11, 23:01
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe

Ja men dessa är väl inte rc droger längre som tråden antyder?!

Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Finns väl fortfarande en del inom 2c-familjen som är oklassade, de kunde nån driftig lirare kanske bena ur.

2c-p..? Oklassad så vitt jag vet & ligger i mitt kylskåp & bara väntar på att få bli uppsnortat.. Dock har den långa rustiden gjort så jag tvekat.
Citera
2014-06-12, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ja men dessa är väl inte rc droger längre som tråden antyder?!

2c-p..? Oklassad så vitt jag vet & ligger i mitt kylskåp & bara väntar på att få bli uppsnortat.. Dock har den långa rustiden gjort så jag tvekat.

Nej det kan man man väl medge. Men de borde komma ut till försäljning på samma marknad om de är lagliga.

Jo, men den ska ju ha en del bodyload, borde finnas ett par till, är 2c-t-21 klassad än? Eller det finns väl många av andra ur shulgins böcker och möjligheter som aldrig lanserats.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in