• 1
  • 2
2012-08-29, 22:46
Medlem
0lofpalmes avatar
Om ni själva bedrev en RC-shop online, vilken RC skulle ni investera i just nu och varför?

Ethylfenidat verkar ju vara ett ganska säkert kort, dock finns det konkurens. 3-meo-pcp verkar intressant, någon här som testat?

4-FMA verkar också intressant. Vad säljer egentligen bäst tror ni, Centralstimulerande eller Hallucinogena droger?
Citera
2012-08-29, 22:49
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Det beror naturligtvis på vilka man har tillgång till och för vilket pris.

jag är ganska säker på att man tjänar bäst på bra CS. Folk brukar det mycket mer och oftare än hallisar. Dessutom är det mycket dyrare per dos och folk är villiga att betala mycket mycket mer per dos än för hallisar.
Citera
2012-08-29, 22:56
Medlem
0lofpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Det beror naturligtvis på vilka man har tillgång till och för vilket pris.

jag är ganska säker på att man tjänar bäst på bra CS. Folk brukar det mycket mer och oftare än hallisar. Dessutom är det mycket dyrare per dos och folk är villiga att betala mycket mycket mer per dos än för hallisar.

Frågeställningen var ganska öppen så vi kan väl säga att man har tillgång till det mesta och att priserna är bra på allt.

Vad för sorts Centralstimulant tror du säljer bäst då? En som är tjack-liknande och passar för studier och liknande eller en mer MDMA-liknande för party tillfällen?
Citera
2012-08-29, 22:56
Medlem
ModeKungens avatar
Mephedrone
Citera
2012-08-29, 23:13
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
3-FA, bra CS för party.

25i-Nbome, kan köpas in snuskigt billigt per dos och sedan portioneras ut och säljas för upp emot 100 gånger inköpspriset på blotters.
Citera
2012-08-29, 23:15
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
3-FA, bra CS för party.

25i-Nbome, kan köpas in snuskigt billigt per dos och sedan portioneras ut och säljas för upp emot 100 gånger inköpspriset på blotters.
Yup, typ 5 kr per 1000microgram-blotter och billigare. sedan kan man sälja dom för upp till typ 140 kr st.

men man kan säkert göra samma med stimulanter. Jag kommer ihåg när jag kollade bulkpriser på 6-apb från utlandet. Galen skillnad. 1 gram kostade som 100mg i sverige. Bulk så blev skillnaden ännu större.

Citat:
Ursprungligen postat av 0lofpalme
Frågeställningen var ganska öppen så vi kan väl säga att man har tillgång till det mesta och att priserna är bra på allt.

Vad för sorts Centralstimulant tror du säljer bäst då? En som är tjack-liknande och passar för studier och liknande eller en mer MDMA-liknande för party tillfällen?
Mephedrone-liknande. Det är inte bara ruset som är viktigt utan även beroende och återdoseringsbehovet. Den korta rustiden gör också att folk måste ta ganska mycket på kort tid.

Opi såsom odes/krypton borde också funka bra. Var väl många som blev torsk på det.
Senast redigerad av Tom.Bombadill 2012-08-29 kl. 23:18.
Citera
2012-08-29, 23:21
Medlem
0lofpalmes avatar
Glömde nämna att det borde vara en laglig RC! Vad säger ni om Ethylone då? Eller opiod RCn MT-45?
Citera
2012-08-31, 00:41
Medlem
0lofpalmes avatar
Vad tror ni egentligen om en RC opiod? Den ska vara 80 % starkare en morfin, känns på rak arm inte som något man vågar sälja till vem som helst.
Citera
2012-08-31, 02:01
Medlem
0lofpalmes avatar
Pentedrone Eller Pentylone kanske?
Citera
2012-08-31, 02:53
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0lofpalme
Pentedrone Eller Pentylone kanske?
Dinns väl redan inne. Själv tycker jag väl att det är skandal att det inte finns 3-fa inrikes. Eller jag vet bara mailkranar och NRC tror jag har. Verkar sälja som smör och det är inte så konstigt.
Citera
2012-09-01, 01:16
Medlem
lilZer0s avatar
Tycker det är konstigt att 3-FA blivit så populärt... jag och tjejen beställde 5g från utlandet (pålitlig shop) och prövade, vi ögonmåttade upp doser och körde IV, vi kände inte speciellt mycket förutom vakenhet, vi prövade kanske max 250mg var och var inte nöjda. Vad är najs med att endast vara vaken liksom?

Skulle plocka in MDPV om jag skulle bedriva shop, det går nog åt.
Citera
2012-09-01, 13:44
Medlem
Indos avatar
MDPV.. faSt Jag är emot det men det är väl det som är populärast,men då skulle Jag beckna irl isåfall. Ingen nätshop
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in