Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-08, 21:55
  #121
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
För min del får de gärna intervjua Ezzelino. Alltid bra inlägg! Även UAA och den där dumma jäveln som har en apa från Family Guy som avatar. Någon som vet vem jag menar?

Menar du shakademus eller vad han heter?
Citera
2012-10-08, 22:29
  #122
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Menar du shakademus eller vad han heter?

Ja, han. Skulle gärna se en seriös intervju med shakademus. Men han kanske är avstängd.
Citera
2012-10-08, 22:30
  #123
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Ja, han. Skulle gärna se en seriös intervju med shakademus. Men han kanske är avstängd.

Han är avstängd sist jag kollade.
Citera
2012-10-08, 23:06
  #124
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag är väl inte så jävla intressant? Inte för att jag inte skulle ställa upp men jag har svårt att se det intressanta med mig.
Jag vet inte varför men på nåt fult sätt så tycker jag att dina texter är charmiga på ett flummigt sätt. Men av nån konstig anledning så brukar jag vara stekt när jag snubbar över dina inlägg så det kan förklara saken

Rakii inlägg riktat mot dig förklarade bättre än vad jag hade kunnat göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Vi har ett gäng lirare reggade 2002 (Fula gubben exempelvis) som inte får sin chans i rampljuset exempelvis. Mycket dåligt!

Ledsen för att göra dig besviken men fula gubben skrev så här tidigare i tråden angående om att bli interjuvad

Citat:
Låter mig endast intervjuas mot betalning. Av tjejer. In natura.

Att Ruskigbuss intervjuats gör ju dessutom att man håller sig undan, urk.

Så det är större chans att våran stadsminister bli partiledare för Sverigedemokraterna än att fula gubben skulle medverka i en artikel för N24.
Citera
2012-10-09, 00:10
  #125
Medlem
vivalarevolucions avatar
Jag tycker att ÅnkelGunnar ska utsättas för en intervju!

Eller den där "slampan", med fettogubbe-i-bil-avataren. fettopappan var namnet tror jag.
Citera
2012-10-09, 00:22
  #126
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalarevolucion
Jag tycker att ÅnkelGunnar ska utsättas för en intervju!

Den intervjun hade jag velat läsa!
Citera
2012-10-09, 00:24
  #127
Medlem
NirvanAs avatar
Fula Gubben hade jag velat läst om, riktig gammal lirare.
Citera
2012-10-09, 00:28
  #128
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fula Gubben hade jag velat läst om, riktig gammal lirare.

Jag med, synd bara att han inte ställer upp men jag förstår hans motivation till det om man är bekant med hans historik på forumet. Skarpt debattör med många insiktsfulla inlägg, främst i Litteratur där jag njutit av hans avtryck genom åren.
Citera
2012-10-09, 00:36
  #129
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Jag med, synd bara att han inte ställer upp men jag förstår hans motivation till det om man är bekant med hans historik på forumet. Skarpt debattör med många insiktsfulla inlägg, främst i Litteratur där jag njutit av hans avtryck genom åren.
Men man behöver ju inte avslöja sig med bild eller ålder eller vart man bor, så vitt jag vet? Då är man väldigt anonym
Citera
2012-10-09, 01:39
  #130
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Heladageniskogen, förvanskades/redigerades/censurerades din text på något sätt eller blev intervjun publicerad precis som du tänkte dig?
Jag hade ju betydligt längre svar, så det var ganska mycket som inte kom med som kanske hade förklarat mig och mina åsikter djupare. Men det hade inte fått plats i alla fall så han tog väl ut det han fann mest intressant och "chockerande". Tydligen var Breivik det mest intressanta.

Men nä, överdrivet förvanskad tycker jag den inte är. Det blev väl lite väl "enkel" och inte så djup, men det förväntade jag inte mig direkt och det är nog inte så enkelt att få till heller.

Däremot försvann ju lite "detaljer" som att jag hade ett arbete/utbildning och att jag var på besök hos familjen när vi satt vid TVn...


Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Jag skulle tro att jerkus låter de intervjuade godkänna texten innan publicering
Så skedde ej, nej.


Citat:
Ursprungligen postat av Khayyam
Heladageniskogen känns mest som någon som gillar uppmärksamhet.
Hur då menar du?

Tycker snarare det är irriterande att folk hakar upp sig på Breivik och bölar om "foilehatt" och "galning", utan att ens läst ett ord av varför jag sympatiserar med honom och än mindre försökt att förstå.



EliasAlucard skulle jag vilja se intervjuad, mycket intressant personlighet som verkligen inte går att placera någonstans i de traditionella "facken" här.
__________________
Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-10-09 kl. 01:47.
Citera
2012-10-09, 01:48
  #131
Avstängd
Straybullets avatar
Nej nu får ni fan skärpa er och ta och intervjua Varnagel. Medelmåttiga tråkmånsar i all ära, men jag suktar efter en intervju med forumets mest briljanta skribent och förmodligen också en av de mest intressanta personligheterna här.

Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
För min del får de gärna intervjua Ezzelino. Alltid bra inlägg! Även UAA och den där dumma jäveln som har en apa från Family Guy som avatar. Någon som vet vem jag menar?
Haha, jag hade ju fan en "intervju" med Shakademus sparad i min inbox. Vi pingpongade en jävla massa via PM ett tag där han frågade mig saker och jag ställde motfrågor. Dessvärre är den nog raderad sedan länge och jag minns inte så mycket av svaren - mer än att de var roliga.

Citat:
Ursprungligen postat av Micro113
Äh, varför då? Det ingår i min sadistiska läggning att plåga män .... att få honom att göra något ätbart av det materialet tilltalade verkligen den sidan hos mig
Jag måste framhålla att ditt "personporträtt" fångade dig på pricken. Du gav precis samma tråkiga och kärringaktiga intryck där som du gör här på forumet. En person som man inte skulle notera om man så satt fastbunden mitt emot dig på en slavgalär i ett decennium. Kul!

Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Jag hade ju betydligt längre svar, så det var ganska mycket som inte kom med som kanske hade förklarat mig och mina åsikter djupare. Men det hade inte fått plats i alla fall så han tog väl ut det han fann mest intressant och "chockerande". Tydligen var Breivik det mest intressanta.

Men nä, överdrivet förvanskad tycker jag den inte är. Det blev väl lite väl "enkel" och inte så djup, men det förväntade jag inte mig direkt och det är nog inte så enkelt att få till heller.

Däremot försvann ju lite "detaljer" som att jag hade ett arbete/utbildning och att jag var på besök hos familjen när vi satt vid TVn...
Jag förstår, tack så mycket. Jag vet ju att du är en mycket intelligent och kunnig skribent, en mångfacetterad sådan också. Jag tycker kanske inte riktigt att det framkom av artikeln.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2012-10-09 kl. 01:55.
Citera
2012-10-09, 02:03
  #132
Medlem
Combots avatar
Jag har mest glädje av intervjuer av personer med väldigt starka åsikter,
oavsett åt vilket håll. Det finns gott om sådana personer på fb.

Dock skulle jag vilja se en intervju av Samael. Med stor risk för att
det jag uppskattar med hans inlägg, inte på något vis skulle återspeglas
i en intervju. Men man vet aldrig förrän efteråt

Och jag är osäker på hur Jerkus skulle lägga upp en sådan intervju,
så att det blev intressanta frågor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback