• 1
  • 2
2012-09-07, 22:29
Medlem
Jag drar det så långt att invandringen som pågår.
Är biologisk krigföring mot dem europeiska länderna.
Det är inte normal förflyttning av människor.
Europeer blir mer och mer utsatta för nya bakterier och sjukdomar som annars inte hade funnits i dem europeiska länderna.

Ta ett land som Sverige så märker ni snabbt om ni söker lite att svenskar bara blir sjukare för varje år som går.

Ordet är fritt.
Citera
2012-09-07, 22:34
Bannlyst
Vems eller vilkas fel beror det på?
Citera
2012-09-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penkas
Vems eller vilkas fel beror det på?

Som det ser ut just nu, sitter det styrande folket i USA.
EU, NATO, FN osv.
Citera
2012-09-07, 22:41
Medlem
O Dirlewangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltforinget
Som det ser ut just nu, sitter det styrande folket i USA.
EU, NATO, FN osv.

AKA: Judar.
Citera
2012-09-07, 22:47
Moderator
Allaballawallas avatar
Det är ju hur bra som helst.
Vi får en möjlighet att se vilka individer som är svaga och inte håller måttet eftersom de blir sjuka.

Människor utan fungerande munförsvar är ändå inget att spara på.

Tacka dem för det istället för att lipa...
Eller tillhör du de som blir sjuka?
Citera
2012-09-08, 00:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Europeer blir mer och mer utsatta för nya bakterier och sjukdomar som annars inte hade funnits i dem europeiska länderna.

Ta ett land som Sverige så märker ni snabbt om ni söker lite att svenskar bara blir sjukare för varje år som går.

Ordet är fritt.

Om det är som du påstår så kanske det är paybacktime för vad vi europeer gjorde mot amerikas indianer. Men, det är inte som du säger, det är bara du som är en rasistisk idiot som just har insett att du antagligen inte duger nu när du får konkurrens utifrån din egen lilla socken.
Citera
2012-09-08, 11:26
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:

Ordet är fritt.
Fram med statistiken som stödjer din tes. Snacka skit är lätt, fakta är lite jobbigare men det är fan hela saken. Den som påstår något äger bevisbördan, det duger inte att säga ditten och datten och tro att andra ska jobba för att bevisa ens påståenden.
Citera
2012-09-08, 19:21
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Medans jag funderar på om det här inte borde till I&I;
Reguljärflyget tog fart i västvärlden årtionden före samma turistunderlag fanns i, skall vi kalla dem underutvecklade länder. Således kan man också framföra teorin om att bröderna Wright uppfann flyget för att hundra år senare möjliggöra för syrianer och kurder att enklare ta sig till Sverige för att smitta ned oss med otäcka blattebaskelusker.

Citat:
Jag sökte lite och märkte snabbt att vi blir friskare och friskare för varje år. Ditt drag.
Citera
2012-09-08, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om det är som du påstår så kanske det är paybacktime för vad vi europeer gjorde mot amerikas indianer.
Vilka vi? Sedan gjorde "vi" inte så hemskt mycket mot indianerna, en försumbar del av indianerna dog av direkta orsakar, resten dog av sjukdomar som de ändå skulle dött av förr eller senare.

För övrigt var det bara nyttigt för de förhistoriska mexikanerna att få smaka på sin egen medicin.
Citera
2012-09-08, 23:50
Medlem
snarare psykologisk krigsföring
Citera
2012-09-09, 00:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Vilka vi? Sedan gjorde "vi" inte så hemskt mycket mot indianerna, en försumbar del av indianerna dog av direkta orsakar, resten dog av sjukdomar som de ändå skulle dött av förr eller senare.

För övrigt var det bara nyttigt för de förhistoriska mexikanerna att få smaka på sin egen medicin.

Självklart "vi europeer". Det förstod du också, men du valde att spela oförstående. Sen verkar du ha missförstått allting, det jag syftade på var ju just de sjukdomar européerna tog med till Amerika, sjukdomar som ledde till massutrotning eftersom de var okända för indianeras immunsystem. Precis det som TS försöker påpeka händer nu mot oss, bara med den skillnaden att han har helt fel.
Sen blir jag väldigt nyfiken på din sista mening. Vad var mexikanernas egen medicin? När fick dom smaka på den? Och framförallt, vad menar du med förhistoriska?
Citera
2012-09-09, 00:34
Medlem
Katamanjarus avatar
Vi drar runt sjukdomar runt hela jorden och flera av de allvarligare har en inkubationstid som är så lång att den skulle spridas även om vi gick till fots.
Vet att invandrare från en del länder saknar vaccinering för en del allvarliga sjukdomar, men dessa har istället vi skydd mot.
Dessutom är hjärt och kärlsjukdomar, följt av cancer fortfarande de dödligaste sjukdomarna vi har och de har knappast invandrarna tagit hit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in