Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-09-14, 21:41
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Jag har en frga till er som har liten kuk: skulle ni acceptera att er flickvn/fru fick ha sex med en vlhngd man enbart fr hennes skull?

Frgan r allts inte till er som tnder p cuckolding fr er skull, utan fr de som inte gillar det men accepterar kvinnans behov av en rejl dolme.
Citera
2012-09-14, 21:45
Medlem
LaBoums avatar
Har sett mycket sdant under mina sejourer p internet. Det verkar vara populrt i USA att maken lter en neger med stor kuk stta p hustrun.

Jag tycker att det r ett ckligt beteende. Men vi lever i ett fritt land.
Citera
2012-09-14, 21:47
Medlem
FRULZs avatar
Nej.
Citera
2012-09-14, 21:49
Medlem
Just4Mes avatar
Utan att ha liten, s svar:
Ja, nd - Kan ju kanske va kul fr henne f lite "eXtra"
Citera
2012-09-14, 22:02
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaBoum
Har sett mycket sdant under mina sejourer p internet. Det verkar vara populrt i USA att maken lter en neger med stor kuk stta p hustrun.

Jag tycker att det r ett ckligt beteende. Men vi lever i ett fritt land.

Jag har hrt att det ven hnder att maken frst suger av negern innan han lter negern stta p hustrun. Nr negern sedan har fttt nog av att knulla krringen s avslutar han det hela med att ssa i munnen p mannen. Ganska sjukt!

Jag vet dock inte hur vanligt detta r d jag sjlv inte r ett dugg intresserad av cuckolding.
Citera
2012-09-14, 22:06
Medlem
LaBoums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinfoiltroll
Jag har hrt att det ven hnder att maken frst suger av negern innan han lter negern stta p hustrun. Nr negern sedan har fttt nog av att knulla krringen s avslutar han det hela med att ssa i munnen p mannen. Ganska sjukt!

Jag vet dock inte hur vanligt detta r d jag sjlv inte r ett dugg intresserad av cuckolding.
Nr man r 24 r och oskuld har man inte mycket till val.
Citera
2012-09-14, 22:09
Medlem
Ersattarens avatar
Oavsett storlek skulle jag sga nej.

Om mannen i frgan knner sig liten eller damen i frga vill knna ngot strre i sig finns det faktiskt en sorts "dildo" fast mannen fster denna p sin snopp.
Citera
2013-03-23, 19:36
Medlem
Nu r ju inte den hr trden riktad till oss som tnder p cuckolding men jag har en egen erfarenhet angende minikuk.
Jag inbillar mig nmligen att nr jag tnker p just cuckolding nr jag onanerar s brukar min kuk bli mindre vid stnd n den blir annars.
Har ngon varit med om detta?
Vad kan det bero p?
Jag skrev att jag inbillar mig, men samtidigt r jag sker p det.
Jag brukar mta med handen och tycker faktiskt att den blir mindre vid stnd. Kanske 10 cm.
Annars brukar den vara tminstonde 12 - 13 cm.

Egentligen kanske jag borde starta en egen trd i den hr frgan men jag vet inte hur man gr det.

Nu kanske en del av er kommer att skratta p sig ver att min kuk inte blir lngre n 12 cm vid stnd men det gr inte det minsta fr min del.
Eftersom jag vill vara cuckold s knns det helt ok fr mig att ha liten kuk.

Fr ngra r sedan nr debatten om storlekens betydelse blommade upp p internet och andra stllen kunde jag knna frustration ver att ha s liten kuk och funderade allvarligt p att skaffa vacumpump eller frska frstora kuken p andra stt.

Nu r jag enbart lycklig ver att jag inte gjorde det trots att det sgs att kvinnor fantiserar om och drmmer om stora kukar.

Sg en gng en annons som sa att man gjorde sin flickvn lycklig om man hade stor kuk, men om man r cuckold s tillter man ju sin flickvn att bli lycklig med andra mns kukar.
Citera
2013-03-23, 20:09
Medlem
12-13cm r ju inte direkt minikuk
Citera
2013-04-21, 22:19
Medlem
fan va sorgligt det r nr folk med 12-12cm kuk tror att dom har "minikuk"
Citera
2013-04-21, 22:33
Medlem
MrJackssons avatar
Jag r vertygad om att "cuckold" r en psykisk strning. Det blir helt enkelt inte mer antievolutionrt n att lta en annan hane knulla din hona.
Citera
2022-01-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaBoum
Nr man r 24 r och oskuld har man inte mycket till val.
Hur menar du nu?
Vad har 24 r och oskuld med cuckolding att gra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in