Nu r ju inte den hr trden riktad till oss som tnder p cuckolding men jag har en egen erfarenhet angende minikuk.
Jag inbillar mig nmligen att nr jag tnker p just cuckolding nr jag onanerar s brukar min kuk bli mindre vid stnd n den blir annars.
Har ngon varit med om detta?
Vad kan det bero p?
Jag skrev att jag inbillar mig, men samtidigt r jag sker p det.
Jag brukar mta med handen och tycker faktiskt att den blir mindre vid stnd. Kanske 10 cm.
Annars brukar den vara tminstonde 12 - 13 cm.
Egentligen kanske jag borde starta en egen trd i den hr frgan men jag vet inte hur man gr det.
Nu kanske en del av er kommer att skratta p sig ver att min kuk inte blir lngre n 12 cm vid stnd men det gr inte det minsta fr min del.
Eftersom jag vill vara cuckold s knns det helt ok fr mig att ha liten kuk.
Fr ngra r sedan nr debatten om storlekens betydelse blommade upp p internet och andra stllen kunde jag knna frustration ver att ha s liten kuk och funderade allvarligt p att skaffa vacumpump eller frska frstora kuken p andra stt.
Nu r jag enbart lycklig ver att jag inte gjorde det trots att det sgs att kvinnor fantiserar om och drmmer om stora kukar.
Sg en gng en annons som sa att man gjorde sin flickvn lycklig om man hade stor kuk, men om man r cuckold s tillter man ju sin flickvn att bli lycklig med andra mns kukar.