Svara
  • 3
  • 4
2013-01-08, 07:02
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuristGross
PGA att jag översteg 10000 tecken så skriver jag vidare här

Eftertext om Måndagen
Jag utesluter en mängd upplevelser, däribland när Nattskatta fick mig att kläcka mitt skal, det var en hemskt upplevelse som jag inte vill återberätta till någon... Vad som hände var att jag var tvärsäker att jag skulle dö, för minnen jag en gång förträngt återbildades i mitt huvud, ångest likt en orkan kom över mig och jag trodde jag skulle bli tvungen att ta mitt liv om känslan skulle komma att bli återkommande i det nyktra livet (det har det varit, och då var jag sucidal, men mitt psyke har hanterat dessa känslor, som jag nu trodde att jag återmindes i nya dager.

Jag lyckades formulera upplevelsen väldigt spontant men ändå elegant nog för att jag anser att det kan formuleras här.

Citat:
Ursprungligen postat av Om Måndagen, hur det drog igång
I mitt huvud så såg jag vägvarningskyltar som stog och blinkade, jag gick förbi dem och där låg ett stort ägg, såsom att äggets sida var en vägg, jag frågade om Nattskatta kunde knäcka det åt mig (hon sa ja) och det knäcktes, ut ur skalet kom de värsta minnen jag någonsin upplevt, om och om igen i en loop, i flera timmar, jag trodde att det inte skulle försvinna och sa att om det var sådär imorgon också så skulle jag ta livet av mig.
Note: Gick förbi såsom att min syn svävade förbi dem och där möttes jag av ägget
Inte trippigt överhuvudtaget, bara verkligt, nästan lite daturasyra-känsla över det hela (om det fanns en drog som hette daturasyra)
Senast redigerad av JuristGross 2013-01-08 kl. 07:26.
Citera
2013-01-11, 17:43
Medlem
Izunis avatar
Kan direkt utesluta DXM med de klena doseringarna som behövdes
Citera
2013-03-29, 03:06
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
I mitt huvud så såg jag vägvarningskyltar som stog och blinkade, jag gick förbi dem och där låg ett stort ägg, såsom att äggets sida var en vägg, jag frågade om Nattskatta kunde knäcka det åt mig (hon sa ja) och det knäcktes, ut ur skalet kom de värsta minnen jag någonsin upplevt, om och om igen i en loop, i flera timmar, jag trodde att det inte skulle försvinna och sa att om det var sådär imorgon också så skulle jag ta livet av mig.
Note: Gick förbi såsom att min syn svävade förbi dem och där möttes jag av ägget
Fick ifyllt att jag stod med kniv i någon timme och hotade att ta livet av mig också, trodde jag bara önskade att jag dog, inte att jag faktiskt betedde mig som jag försökte ta mitt liv ... hotade tydligen nattskatta med kniv också, för att hon inte ville ha ihjäl mig.. (detta är alltså saker jag inte minns, alls, trodde jag bara var liggandes på golvet igenom hela trippen) - En dissociativ med influenser av MDPV månne? (ja, nu blir det till att testa MDPV ... och mixa med MXE)
Citera
2013-05-09, 04:24
Medlem
Nattskattas avatar
Citat:
Fick ifyllt att jag stod med kniv i någon timme och hotade att ta livet av mig också, trodde jag bara önskade att jag dog, inte att jag faktiskt betedde mig som jag försökte ta mitt liv ... hotade tydligen nattskatta med kniv också, för att hon inte ville ha ihjäl mig.. (detta är alltså saker jag inte minns, alls, trodde jag bara var liggandes på golvet igenom hela trippen) - En dissociativ med influenser av MDPV månne? (ja, nu blir det till att testa MDPV ... och mixa med MXE)

Du har aldrig hotat någon med kniv.
Av det jag testat hittils skulle jag tippa på någon form av dissociativ drog, Etylketamin är ganska likt, men inte samma, mxe påminner men psykospulvret var svagare och mera psykotiskt. Hallucinationerna var verkligare och mörkare än vad det brukar vara hos tex ketamin,mxe och liknade droger. Har inte den blekaste om vad det kan ha varit, men hade det funnits mera hade jag garanterat blivit torsk på det så tack till mina vänner som fann det att ni såg till att det försvann. Livsfarlig substans.
Citera
2013-05-11, 09:14
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
Du har aldrig hotat någon med kniv.
Pop, där ser man, säger vad jag hör, apa ser apa gör.
Citera
2013-05-11, 11:29
Medlem
lilZer0s avatar
Har läst igenom hela tråden nu och jag tror inte att det var någon dissociativ drog över huvud taget faktiskt, det du upplevt beskriver väldigt väldigt mycket vad jag upplevde en gång när jag köpte "lagligt MPDV" (PV2, PV3, PV4, MDPPP, MDPBP - alltså det är oändliga möjligheter på vad det kan varit), som tur var hade jag och mitt ex bara ~500mg av denna substans att göra av med, samma beskrivet utseende och konsisten, lukten tänkte jag inte på alls tyvärr så kan inte jämföra på den punkten tyvärr.

Däremot när vi intagit bara så lite som 100mg var (första dosen, IV) började vi se saker som inte fanns, gå extremt "hackigt" och konstigt (kunde knappt stödja oss på benen, men fram kom vi ändå), samma natt var vi nära på att elda upp lägenheten vi var i. När vi tog en promenad till kyrkogården så såg vi "blixtar" överallt, de längsta "tracers" jag någonsin sett (går inte att likna vid någon hallucinogen drog över huvud taget) och vattenslangar och allt vad vi såg rörde på sig och formades till olika djur, inget vi tyckte var läskigt i det tillståndet heller, vi bara skrattade åt allt.

Det var sannerligen det sjukaste pulver jag intagit, kan det varit psykospulvret måntro? Jag kan förstå att det blev psykos efter 4 dygn, när det blev psykos efter bara första dosen.

(edit)
Jag tror inte det var just MDPV ni fick i er, för det är i ren form inte alls gulaktigt och absolut inte klumpigt, det är fluffigt vitt pulver. Dessutom har jag bara i några enstaka fall fått hallucinationer på MDPV, men då på extrema doser efter sisådär 5-7 dygn, när jag var torsk på det brukade jag säga att "det roliga börjar ju inte förens om 4 dagar", när jag tagit första dosen. Hallucinationerna jag fått på MDPV har heller inte varit så att riktigt overkliga saker funnits med i bilden, dessa hallucinationer har mer varit i linje med vad hallucinogena droger ger, alltså flytande mönster, skiftande färger osv, bara "sköna" hallucinationer alltså. (edit igen) Om man bortser från min överdos då, men då hade jag ju inte förmågan att röra på mig över huvud taget (vasokonstriktionen var GROV), då "drömde" jag saker som inte hände, men ni kunde ju röra på er och beté er någorlunda, så för mycket MDPV var det nog inte...

Skillnaden var väl att jag köpte pulvret, du hittade pulvret.
Senast redigerad av lilZer0 2013-05-11 kl. 11:47.
Citera
2013-05-11, 13:13
Medlem
Shine_s avatar
Låter ju som en otroligt märklig substans. Kan man verkligen utesluta att psykospulvret i själva verket inte består av flera olika substanser? Varför är folk så inne på just att det skall vara ngn diss? Låter ju mer cs/tripp aktigt. AMT då? Från rapporter tycker att det verkar vara som trippigt tjack typ, dosering startar från 10 mg och uppåt.
Citera
2013-05-11, 21:58
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Låter ju som en otroligt märklig substans. Kan man verkligen utesluta att psykospulvret i själva verket inte består av flera olika substanser? Varför är folk så inne på just att det skall vara ngn diss? Låter ju mer cs/tripp aktigt. AMT då? Från rapporter tycker att det verkar vara som trippigt tjack typ, dosering startar från 10 mg och uppåt.
Ja precis det kan ju vara vad som helst, till och med en blandning som du nämner och i så fall är ju chansen rätt stor att saker faktiskt kan bli fucked up i skallen. Speciellt eftersom det var något pulver som hittades utomhus, då lär väl någon annan också blivit trött på pulvret och slängt det åt helvete, som nattskatta och company sedan hittat.

Enligt mig låter det absolut inte som någon dissociativ utan mer som någon centralstimulant, precis som du nämner. Många centralstimulantia blir trippiga i stora doser och/eller efter lång tid utan sömn och mat.
Citera
2013-05-16, 12:51
Medlem
Nattskattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilZer0
Ja precis det kan ju vara vad som helst, till och med en blandning som du nämner och i så fall är ju chansen rätt stor att saker faktiskt kan bli fucked up i skallen. Speciellt eftersom det var något pulver som hittades utomhus, då lär väl någon annan också blivit trött på pulvret och slängt det åt helvete, som nattskatta och company sedan hittat.

Enligt mig låter det absolut inte som någon dissociativ utan mer som någon centralstimulant, precis som du nämner. Många centralstimulantia blir trippiga i stora doser och/eller efter lång tid utan sömn och mat.

Återdoseringsbehovet kan få mig att tro att någon MDPV-lik substans var med i spelet. Sista dagen satt jag och grät medans jag hackade upp sista linan "Jag vill inte ta den här skiten mer!!" Dissociativt var det garanterat. hallucinationerna påminde om de man får av mxe/ketamin redan vid första dosen för att sedan övergå till psyksoser. det var dock aldrig något problem att kontrollera sig då man var påverkad utan man kunde själv styra hur psykotisk man skulle bli. Efter lite mer drogerfarenhet skulle jag kunna gissa på att det var någon misslyckad badsaltskombo som blandats med Ketamin eller MXE (tror mest på MXE där)
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in