2012-09-27, 16:30
Medlem
Jag ska hjälpa en kollega som är 60 + att köpa abonnemang m Smartphone. iPhone känns för komplicerat med iTunes osv på PC (trögt som satan) och jag kommer ju inte att vara någon support Nu hittade jag Tele2 Snackis som verkar lagom och där ingår HTC Desire C eller Samsung Galaxy Ace. Nu undrar jag vilken som är bäst - stabil, lättanvändbar (hitta inställningar osv), lättillgänglig att hämta ner appar på, sync med mail osv. Någon som har erfarenheter att dela med sig av?
Citera
2012-09-27, 16:48
Medlem
Tintinikongos avatar
Ser fram emot svar från kunniga personer i denna tråd. Jag står just i valet och kvalet mellan dessa två mobiler. Kostar ju bara 89 :- om man binder sig i två år. Nu är jag ju inte 60+ ,men tillräckligt gammal för att inse min okunskap om mobiler.

En fråga till. Tror det ingår 1 GB surf i mån.kostnaden. Hur mycket innebär det? Om man t.ex spelar wordfeud. Hur länge räcker det? ( om man nu kan spela det med dessa mobiler? )
Citera
2012-09-27, 17:34
Medlem
1 GB räcker gott och väl, det som drar är streamade grejer som svt play, youtube osv. Wordfeud funkar
Citera
2012-09-30, 19:45
Medlem
Iphonen är ju "lättast" att använda av alla dagens smartphone. När det gäller HTC eller samsung skulle jag säga att samsung är lättare att använda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in