Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Tror du är lite naiv, antagligen är du bara aktiv på internet också. Att personen skulle dö om det kom fram är väl lite orealistiskt, men att han antagligen skulle åka på spö det tvivlar jag inte en sekund på.
Nu kommer det ju aldrig att komma fram med tanke på att den känsliga informationen på dokumenten blev struken, om nu inte de som redan vet namnet skulle få för sig att läcka

Nej, jag är aktiv ute i verkligheten och umgås med folk ur alla organisationer. =)
Aktivistar minst en gång i veckan, oftast med andra men ibland själv.
Far lite hit och dit i landet och deltar i saker också.
Visst, nog kan han väl åka på spö om han fortsätter vara där han är...
Men det skulle nog som sagt vara någon som blir arg på fyllan om de är på samma hak snarare än någon planerad grej.
Det största straffet för en sån person hade nog ärligt talat varit att uteslutas från gemenskapen.
Den känsla av broderskap och den enormt goda stämningen som finns mellan nationella av alla slag går inte att hitta någon annanstans.
Mellan oss existerar det vi drömmer om, en folkgemenskap.
Det enda jag har upplevt som kommit nära var lumpen, men där var det betydligt fler idioter.
Du kanske inte har sett den sidan av oss, utan håller dig till det du tror att du vet...
Det är förståeligt, då jag själv har trott likadant.
Och visst var rörelsen inte något positivt under t.ex. 90-talet... Det håller jag med om helt.
Men då var den knappast bestående av hängivna idealister med rent hjärta, heller.
Vi som grupp är mindre av ett hot än nästan vilka som helst. Men vi är unga män, inte gamla tanter.
Det finns alltid en liten chans att någon tänder till ibland, men det är sällan något allvarligt.