2012-10-05, 16:17
Medlem
Är det olagligt eller lagligt i sverige?
Citera
2012-10-05, 18:51
Medlem
Smash3rs avatar
Lagligt, säkert!
Citera
2012-10-05, 19:03
Medlem
beautiful
Citera
2012-10-05, 19:44
Medlem
Bongmons avatar
Ger absolut ingen effekt. Tro mig jag har testat. Gjorde spice på det engång dock och det var fint.
Citera
2012-10-05, 20:41
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Ger absolut ingen effekt. Tro mig jag har testat. Gjorde spice på det engång dock och det var fint.

Jojo någon skum effekt har den allt som märks när man är riktigt ren.. samma grad som kaffe typ.. Men känslan jag får av blå lotus är skumt.. tänker ta det i samband med en ayahuascaritual in da future..
Citera
2012-10-06, 06:32
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Bara för det inte funkade på dig betyder inte att det inte fungerar för andra. Jag gjorde tinktur på 3dL rödvin och 60 st Nymphaea alba (Vit näckros), fungerade riktigt bra.

Rester av blå lotus och rödvin (tinktur) har hittats nere i Egypten i gamla krukor som är över 3000 år. Slump? Nej, de hade god vetskap om den rogivande effekten.
Citera
2012-10-06, 19:38
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
Bara för det inte funkade på dig betyder inte att det inte fungerar för andra. Jag gjorde tinktur på 3dL rödvin och 60 st Nymphaea alba (Vit näckros), fungerade riktigt bra.

Rester av blå lotus och rödvin (tinktur) har hittats nere i Egypten i gamla krukor som är över 3000 år. Slump? Nej, de hade god vetskap om den rogivande effekten.

Exakt vad gav det för effekt på dig?
Bara lite sederande eller något skönt?

Jag har rökt det och ätit det. Kan inte säga att ja kände något alls. Då var jag helt drogfri (gick på tester). Mina polare har alltid sagt att jag bara slösar pengar när ja testat sånthär. Ett tag testade jag alla lagliga örter o dret jag hittade på psylshoppen.se som förr hade större sortiment än nu. Både giftsallat (wild lettuce) och fler grejer fick jag svag sederande effekt av..
Jag brukar kunna, om jag är drogfri, känna av detmesta som ger något lite. Men blå lotus gav mig inget, inte ens mild sederande effekt.
Citera
2014-01-22, 15:35
Medlem
dmtnojas avatar
vart köper man det bästa extraktet nån?
villken funkar bäst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem