• 1
  • 2
2012-10-05, 17:04
Medlem
Har läst så många trådar om boyzz som vill bli krall från att vara nerd men än så länge inte sett någon riktigt lyckas!

Ni som gått från spink till krall får gärna skriva lite stats då ni börja och dom ni har nu, gärna vad vi vägde osv. Kanske går bättre på ladies fronten också? Dela med er!
Citera
2012-10-05, 17:22
Bannlyst
Det är rätt få kvinnor som är muskeljägare, men min sambo jag hade då uppskattade min kropp när jag träna vansinnigt i ett år ... nu är jag back to basics igen aka normal.

Jag var nog rätt spenslig innan ingen nörd och inte ultratunn men rätt medioker, postade spännbilder på div träningsforum någon gång i månaden före och efter och fick rätt bra betyg.

Alla kan om man ger sig fan på det!
Citera
2012-10-05, 17:30
Medlem
Har lagt på mig ca 10kg massa sen Januari. Var en spinkig jävel, nu har jag fått en hel del fett och en liten del muskelmassa och har mycket bättre hållning, vad jag får säga jag själv.

Har inte gått ett skit bättre med damerna!

Men det är dock inte därför jag tränar...!
Citera
2012-10-05, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilleFresh
Har lagt på mig ca 10kg massa sen Januari. Var en spinkig jävel, nu har jag fått en hel del fett och en liten del muskelmassa och har mycket bättre hållning, vad jag får säga jag själv.

Har inte gått ett skit bättre med damerna!

Men det är dock inte därför jag tränar...!

Har själv ganska trevlig fysik dock lite smal för mina muskler... Något speciellt du gjorde för att gå upp i vikt undantaget äta mycket & dricka gaineers?
Citera
2012-10-05, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanalltomallttyp
Har själv ganska trevlig fysik dock lite smal för mina muskler... Något speciellt du gjorde för att gå upp i vikt undantaget äta mycket & dricka gaineers?
Den största skillnaden tror jag var mina frukostar.

Jag brukar gå upp tidigt på morgonen. Käka frukost, göra mig i ordning för dagen, sen käka något igen innan jag ska gå iväg. För på morgonen har jag någon känsla där jag varken är speciellt hungrig och jag blir inte direkt mätt heller, så jag utnyttjar det. Just nu tar jag dock bara en gainer innan jag ska iväg för det blev kämpigt att gå upp så tidigt.

Mitt tips är egentligen att bara hitta ditt egna sätt för att kunna käka lite mer varje dag, köpa gainer (om det känns alldeles för svårt) och inte ge upp.
Citera
2012-10-05, 19:28
Medlem
futurepros avatar
173cm, 55kg wownörd > 95kg, förhoppningsvis dubblat vikten om något halvår, dvs väger in på 110kg.

JAG ser mig dock inte som krallig.

mvh
Citera
2012-10-05, 19:57
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av futurepro
173cm, 55kg wownörd > 95kg, förhoppningsvis dubblat vikten om något halvår, dvs väger in på 110kg.

JAG ser mig dock inte som krallig.

mvh
Blev nyfiken på hur lång det tagit att lägga på de 40 kilona? Bra kämpat.
Citera
2012-10-05, 20:00
Medlem
futurepros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banzai-Perkele
Blev nyfiken på hur lång det tagit att lägga på de 40 kilona? Bra kämpat.

3år med lite mindre avbrott då och då förr ifrån träning och byggandet, en kortare deff är inräknad under denna tiden också.
Citera
2012-10-05, 20:16
Medlem
TiltRages avatar
Citat:
3år med lite mindre avbrott då och då förr ifrån träning och byggandet, en kortare deff är inräknad under denna tiden också.

Vilka kombinationer av AAS har du använt och i vilka doser?
Citera
2012-10-05, 20:17
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Citat:
Grymt. Att köpa kläder måste vara en riktig huvudvärk i den takten. Jag ökade blygsamma 20 kg under samma tidsperiod för några år sen och tyckte det kändes jäkligt med alla kläder man fick kassera.
Men vi ska väl inte chatta ner tråden.

Lycka till med "dubbleringen"!
Citera
2012-10-05, 20:33
Medlem
futurepros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiltRage
Vilka kombinationer av AAS har du använt och i vilka doser?

Mestadels testo, inge överdrivna doser fram tills nu när det kommer bli hyffsade när pengarna rullar in.

Citat:
Ursprungligen postat av Banzai-Perkele
Grymt. Att köpa kläder måste vara en riktig huvudvärk i den takten. Jag ökade blygsamma 20 kg under samma tidsperiod för några år sen och tyckte det kändes jäkligt med alla kläder man fick kassera.
Men vi ska väl inte chatta ner tråden.

Lycka till med "dubbleringen"!

Ja köpa kläder är väll inte det roligaste, men man slipper ju slänga skiten då många kläder passar bra när man dietar ner sig

Tack.

mvh
Senast redigerad av futurepro 2012-10-05 kl. 20:36.
Citera
2012-10-05, 22:05
Medlem
Jag startade i februari förra året på 180cm, 57-58 kg. Ligger nu efter 1.5 år på 72kg, samma längd. Uppehåll två månader om året båda somrarna. Skulle tippa på i stort sett samma fettprocent som innan.

Bleka spinkiga nörden var jag iofs inte innan, jag hade faktiskt lite muskler. men har lagt på mig bra med muskler nu, kläderna blir bara tajtare och tajtare, jobbigt som fan ju
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in