Citat:
Ursprungligen postat av MrBates1
Hahahah
Tyckte han lät jätte skön (om än något irriterande givetvis!)
får man fråga hur du lyckades norpa åt dig gratis-boende sådär? Hur lärde du känna heroinisten i fråga?
Tjaa, som det känns nu hade jag nog stått ut, kan du inte göra dig lite ointresserad när han börjar prata, försiktigt slinka in till ditt rum ect?
Du, det är en jävligt kul historia! Skriker Berlin om den
det är som så att jag var på ett internetcafe typ varje natt i en 14dagarsperiod (bodde i hostel då) och en snubbe från Jamaica var där med under samma timmar som jag. En natt var han typ packad som fan och börja prata med mig om hur alla människor i världen är bröder och erbjöd mig en sovplats i hans lägenhet. Flyttade dit såklart! Efter typ en vecka gick vi ut och han glömde nyckeln så vi blev utelåsta, han säger då "i go to the owner of the apartment and i make new key for us". Trodde han skulle va tillbaka efter typ en kvart, men jag satt utanför lägenheten i nästan 20 timmar innan hans granne - heroinisten Nils - som var på väg upp hem till sig såg mig och sa att han typ sett mig där hela natten och erbjöd mig en plats i hans lägenhet
2 dagar efteråt kommer jamaicanen tillbaks och säger "sorry man i was at a party"
Denna stad alltså....
Nej, jag kan inte slinka in mig då jag måste gå förbi vardagsrummet för och komma till mitt rum och han är
alltid i vardagsrummet. Jag har även försökt säga "Nils i seriously dont give a shit anymore" men då säger han bara "sorry man" och glömmer bort det 5 min senare och sen kör han igång igen, "once i have a friend, his name Tobias and his father own bäckerei" (bageri)
vet du vad som är intressant med Tobias vars pappa äger ett bageri? INGENTING