2012-10-10, 22:06
Medlem
Hej!

Ska flyga och hälsa på hemma, såg att jag ska flyga med en A321. Någon som vet om de har tv-skärmar och grejs på flygplanet?

Mvh
Citera
2012-10-10, 22:32
Medlem
anna19371987s avatar
SAS A321 har blåa tygklädda säten som är rätt hårda med helt okej benutrymme (bättre än Ryanair mfl). Det finns TV-skärmar i taket som oftast visar flyginformation (karta, ankomstinfo m.m.), ibland tar de inte ens fram skärmarna dock (de är undangömda i taket).
Njut av det gratis kaffe, te och vatten du får och jag hoppas du har en trevlig flygning!
Citera
2012-10-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anna19371987
SAS A321 har blåa tygklädda säten som är rätt hårda med helt okej benutrymme (bättre än Ryanair mfl). Det finns TV-skärmar i taket som oftast visar flyginformation (karta, ankomstinfo m.m.), ibland tar de inte ens fram skärmarna dock (de är undangömda i taket).
Njut av det gratis kaffe, te och vatten du får och jag hoppas du har en trevlig flygning!

Är det svenskt kaffe?

Hoppas de tar fram skärmarna, annars blir det ju skit tråkigt ;/
Det är dåligt att de inte bjuder på mat heller, då flygningen ändå är på 3,5 timmar och biljetten kostade dubbelt så mycket som easyjets(Easyjet flög inte den dagen)!
Senast redigerad av sjukesvensken 2012-10-10 kl. 22:48.
Citera
2012-10-11, 21:10
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjukesvensken
Är det svenskt kaffe?

Hoppas de tar fram skärmarna, annars blir det ju skit tråkigt ;/
Det är dåligt att de inte bjuder på mat heller, då flygningen ändå är på 3,5 timmar och biljetten kostade dubbelt så mycket som easyjets(Easyjet flög inte den dagen)!

Förra gången jag reste CPH-SVG i SAS A321 så visade dem Mr. Bean i runt 15 minuter?(70min flight) Bättre än inget kanske! Dock har jag jobb och göra, men alltid kul och se på ändå
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1982782

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in