2012-10-11, 15:36
Medlem
Faomans avatar
Tjenare alla.
Hade tnkt starta min Dbol kur fr ngra veckor sedan, jag fick aldrig mina grejjer s gjorde en ny bestllning. Frra helgen blev jag misstnkt fr doping och narkotikabrott och var tvungen pissa. Har aldrig anvnt droger elr AAS frut s kommer klara mig fint. Har ven varit inne frra vintern p piss och blodprov angende narkotika och var som sagt negativt. S nu fick jag mina grejjer i mndags men nu r jag lite osker p att kra p.

Min frga: Tror ni dom kommer ta in mig p ett blodprov ocks inom kort?
Att testet kommer negativt, och d tror polisen att "nu re bara kra p fr han, vi tar in han igen fr piss eller blodprov".
Frutom ifall det r ngon som ger polisen anonymt tips.

Tacksam fr svar.
Citera
2012-10-11, 20:50
Medlem
Faomans avatar
Ngon som varit med om detta?
Citera
2012-10-11, 21:08
Medlem
Ingen aning faktiskt, Men tror inte dom tnker s, Och tror inte dom fr ta in dig p piss hur mnga gnger som helst.
Citera
2012-10-11, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faoman
Ngon som varit med om detta?

Jag har blivit tagen utav stockholms polisens finaste 4 ggr p en mnad fr doping prov.
Var positiv 4 ggr utav 4.Vgrade pissa utan fick lmna blodprov istllet,sg ut som en jvla
knarkare med blmrken i arm vecken i slutet p mnaden.
Ska erknna att jag var ute mycket p krogarna i City just den tiden och dr finns ju dom sm
svinen s man kan sga att jag bjd dom p det hela.
Citera
2012-10-13, 08:01
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Matador
Jag har blivit tagen utav stockholms polisens finaste 4 ggr p en mnad fr doping prov.
Var positiv 4 ggr utav 4.Vgrade pissa utan fick lmna blodprov istllet,sg ut som en jvla
knarkare med blmrken i arm vecken i slutet p mnaden.
Ska erknna att jag var ute mycket p krogarna i City just den tiden och dr finns ju dom sm
svinen s man kan sga att jag bjd dom p det hela.

Tog dom dig fr du r stor eller upptrdde du p nt speciellt stt som kan f de att tro att du hade tagit ngot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in