Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-19, 21:51
Medlem
Jag har en kontakt som är relativt högt uppsatt inom SSU. På fyllan har han läckt lite information till mig som jag tror kan vara av mycket stor angelägenhet för er flashbackare.

SSU ska ta till krafttag mot "näthatet", därför har nu SSU-toppen beordrat alla sina 26 distrikt, att samla ihop alla sina medlemmar en kväll, med varsin dator, och gå in på nätforum och argumentera mot "näthatet" och "rasismen", samt väcka "kunskap" och berätta om "verkligheten". Huvudmålen i detta var att främst ge mer kunskap, så att de slutar vara rasister, samt att visa andra, mer neutrala röster på forumen och i sociala medier, att det OCKSÅ finns starka antirasistiska röster på nätet!

Främsta målet för dem är alltså flashback. Alla Sveriges SSU:are ska alltså samla ihop sig och sina argument, skapa flashbackkonto 3 dagar innan, och dominera trådarna i I&I.

Datumet för deras invation är:
25 november 2012

Evenemangsnamn: NÄTFIGHT - Låt inte de högerextra härja fritt på nätet

Tror ni att SSU:arna kommer att förändra den jargong som finns på flashback och andra ställen? Kommer PK:ismen att ta över flashback nu?
Citera
2012-10-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaskeradFisk
Jag har en kontakt som är relativt högt uppsatt inom SSU. På fyllan har han läckt lite information till mig som jag tror kan vara av mycket stor angelägenhet för er flashbackare.

SSU ska ta till krafttag mot "näthatet", därför har nu SSU-toppen beordrat alla sina 26 distrikt, att samla ihop alla sina medlemmar en kväll, med varsin dator, och gå in på nätforum och argumentera mot "näthatet" och "rasismen", samt väcka "kunskap" och berätta om "verkligheten". Huvudmålen i detta var att främst ge mer kunskap, så att de slutar vara rasister, samt att visa andra, mer neutrala röster på forumen och i sociala medier, att det OCKSÅ finns starka antirasistiska röster på nätet!

Främsta målet för dem är alltså flashback. Alla Sveriges SSU:are ska alltså samla ihop sig och sina argument, skapa flashbackkonto 3 dagar innan, och dominera trådarna i I&I.

Datumet för deras invation är:
25 november 2012

Evenemangsnamn: NÄTFIGHT - Låt inte de högerextra härja fritt på nätet

Tror ni att SSU:arna kommer att förändra den jargong som finns på flashback och andra ställen? Kommer PK:ismen att ta över flashback nu?
Tackar för infon. Vilken förstämning det blir inom SSU när de inser att de är väntade.
Citera
2012-10-19, 21:58
Medlem
Dom förljuger, förvanskar och baktalar så mycket att de känner att de inte har kraft nog att sitta alla dagar alltid utan måste kraftsamla till en enda dag för att sprida "sanningen".

Ett visdomsord till SSU:

Sanningen ska man aldrig behöva läsa på, forska fram eller samla fakta om i en månad. Gör man det är det inte sanningen man propagerar för.
Citera
2012-10-19, 21:58
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Tackar för infon. Vilken förstämning det blir inom SSU när de inser att de är väntade.

Vad menar du? Nu när han skapade tråden här så kan de ju se att ni vet om det. De kanske byter datum nu?
Citera
2012-10-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Vad menar du? Nu när han skapade tråden här så kan de ju se att ni vet om det. De kanske byter datum nu?

En kväll gör ingen sommar.
Citera
2012-10-19, 22:01
Medlem
goonerrobbans avatar
Citat:
nej nej, dom kommer bli nerdebatterade så de sjunger om det. om vi har tur så inser dom att det dom står för är helt idiotiskt och byter sida
Citera
2012-10-19, 22:03
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ja, när det går två söndagar på en vecka.
Vore skitkul annars att diskutera med dem och slå ner stenhårt när de inte klarar att skilja på rasism och religionshat, till exempel.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Vad skall man argumentera med mot detta "näthat" ?

Fakta har man ju problem att servera.

Antar personligen att det blir de samma gamla sagor, skrönor och "äventyrsberättelser" med referans till 30-40 talet.., gärna med ord som stöveltramp och.., tja..resten av sulamiten..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk

Som jag förstod det så vet inte alla enskilda medlemmar om detta än, då SSU inte officiellt har gått ut med det, utan detta har endast topparna planlagt och det är på väg ut snart till distrikten som skall ta ansvar för samlingar av medlemmar med varnsin dator och ett flashbackaccount.
Citera
2012-10-19, 22:10
Medlem
bl1nks avatar
Men det är väl bra att de kommer till flashback pga att de vill ha en diskussion. Slipper folk sitt och argumentera med varandra. Då många här sympatisera med samma parti blir det ingen bra debatt.

Jag tycker ni ska bjuda in dem. Starta ett event.

Citat:
Som jag förstod det så vet inte alla enskilda medlemmar om detta än, då SSU inte officiellt har gått ut med det, utan detta har endast topparna planlagt och det är på väg ut snart till distrikten som skall ta ansvar för samlingar av medlemmar med varnsin dator och ett flashbackaccount.

Jag tror många är här redan under gömda namn.
Citera
2012-10-19, 22:11
Medlem
AFA har redan raidat Flashback ett antal gånger, det gjorde ingen skillnad. Nåja, låt dem komma hit och inse sanningen istället. Sanningen är okrossbar.
Citera
2012-10-19, 22:13
Medlem
Mikojans avatar
Citat:

Känner du till om SSU kommer att ta upp SSU Norrbottens systematiska bedrägerier mot de svenska skattebetalarna?

https://www.flashback.org/t1871892
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in