Citat:
Ursprungligen postat av
mongoraja
fick veta att Gl hade massa mark som hyrdes ut till en annan kille. herr M som sitter annhållen ska direkt efter försvinnandet ha försökt säga upp det för att han själv vill ha markerna å pengarna. allt handlar om pengar. både dottern och pojkvännen ska ha varit/är väldigt elaka framförallt på Gl när han va vid liv. Är det ingen som vet mer fakta om dottern å pojkvännen?
Exakt detta stämmer vad jag har hört. För lite mark för mycket djur.
Kan väll ge en så bra förklaring/beskrivning jag kan om dom.
Flickan var väll tillbakadragen som jag kan beskriva, sa inte så mycket och när GL var vid livet så satt hon mest med i hans skogsmaskiner. Hade hästar dock aldrig sett henne använda dom.
Det är ungefär den beskrivningen jag har av henne... Inte mycket men hon sågs sällan också.
Sockertroll23 kanske kan fylla i mer om henne?
Mannen. 1 barns pappa, tror han är störst bäst och vackrast har ett väldigt stort ego. Aldrig riktigt haft några kompisar under uppväxten pga detta. Kan beskriva att han var mobbad under skolgången.
Efter skolgången på ett naturbruksgymnasium fortsatte han att jobba på sin fars gård.
Vet inte hur han är med andra djur men han tycker det är kul att skrämma hästar när folk är ute och rider på "hans" vägar (vägsamfällighet= alla bosatta äger vägen). Han har alltså inget konsekvens tänk alls...
Greps i byn har jag fått höra medan flickan greps någon annan stans.
Lite luddigt kanske men om du har någon mer fråga du undrar över så ska jag försöka svara så gott jag kan.