Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-22, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Dagsfärskt:

Är det någon som vet mer om dottern och pojkvännen? varför just de två är annhållna
Citera
2014-06-22, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongoraja
Är det någon som vet mer om dottern och pojkvännen? varför just de två är annhållna

Teorier har alla, men min teori kan jag dra.
Mannens far byggde en ny ladugård och införskaffade sig en hel del nya djur till gården och det har väll inte gått bra ekonomiskt sett. GL har pengar på banken som skulle vara till stor hjälp att rädda luftslottet.
Jag tror ju att han är hjärnan bakom detta och att allt handlar om pengar.
Citera
2014-06-22, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkaNixie
Teorier har alla, men min teori kan jag dra.
Mannens far byggde en ny ladugård och införskaffade sig en hel del nya djur till gården och det har väll inte gått bra ekonomiskt sett. GL har pengar på banken som skulle vara till stor hjälp att rädda luftslottet.
Jag tror ju att han är hjärnan bakom detta och att allt handlar om pengar.

Var skedde ladugårdsbygget?
Citera
2014-06-22, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eruzione

fick veta att Gl hade massa mark som hyrdes ut till en annan kille. herr M som sitter annhållen ska direkt efter försvinnandet ha försökt säga upp det för att han själv vill ha markerna å pengarna. allt handlar om pengar. både dottern och pojkvännen ska ha varit/är väldigt elaka framförallt på Gl när han va vid liv. Är det ingen som vet mer fakta om dottern å pojkvännen?
Citera
2014-06-22, 16:40
Medlem
Quarrels avatar
KVP: Man häktad för mord på saknade Göran, 63
Citat:
Mannen nekar till brott.
– Han har nekat under hela utredningen, säger hans advokat.
Citera
2014-06-22, 16:51
Medlem
BrunoReinfeldts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockertroll23
Nej det finns inga nyheter om honom och polisutredningen är nedlagd sedan länge.
//hans plastdotter.
In your wish?
Citera
2014-06-22, 16:53
Medlem
countrychicks avatar
Citat:

Jag tror att det är på samma adress som de två mgm är skrivna.

"I höst blir det cirkus på Å*e T*rnblads gård i Norra Förlösa. Då ska mjölkkorna nämligen få åka karusell. I oktober ska en ny lösdrift för 15 miljoner vara färdigbyggd."

http://www.ostran.se/NYHETER/Kalmar/...(comment)/view

Om jag har fattat rätt var fyndplatsen eventuellt i Läckeby. Det var iaf ett av de ställen MPS sökte av senast. Läckeby ligger c:a 4 km från Norra Förlösa och båda strax norr om Kalmar.
Citera
2014-06-22, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoReinfeldt
In your wish?

Ja just nu är det något jag önskar.
Citera
2014-06-22, 17:07
Medlem
Och för er som inte fattar: jag är inte dottern som ni diskuterar om, utan hans plastdotter.
Citera
2014-06-22, 17:08
Medlem
countrychicks avatar
Lite mer info i Östran. Åtal den 18 juli lär det väl knappast bli men man måste ju börja någonstans...

Http://www.ostran.se/NYHETER/Kalmar/...ktad-foer-mord

"Polisen har även en ung kvinna anhållen, även hon på sannolika skäl misstänkt för mordet. Enligt polisen har hon inte varit anhållen lika länge som mannen och därför kan åklagaren vänta med att begära henne häktad.

Åklagaren Kj*ll J*nnesson begärde förlängd tid för att väcka åtal och tingsrätten gick på hans linje. Åtal ska vara väckt senast 18 juli och till dess är mannen häktad med restriktioner."
Citera
2014-06-22, 17:18
Medlem
countrychicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockertroll23
Och för er som inte fattar: jag är inte dottern som ni diskuterar om, utan hans plastdotter.

Jag tror, och hoppas, att de flesta som läst den här i tråden och deltagit i sökandet efter Göran de senaste åren fattade direkt att du inte var dottern som diskuterades. Om inte annat borde man fatta det nu eftersom du har tillgång till Internet och alltså inte är anhållen.

Jag är beklagar din förlust och hoppas att du åtminstone ska få svar på några av de frågor du gått med de senaste åren i samband med det som nu kommer hända framöver.
Citera
2014-06-22, 17:22
Medlem
Citat:

I norra förlösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto