Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-17, 10:51
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 2, förmiddag

Citat:
Ursprungligen postat av AviLGH
Hur funkade det att ha stånd innan operationen då? Drogs förhuden ner en liten bit?

Nä, det gjorde den inte
Citera
2005-05-17, 10:53
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 2, förmiddag

Citat:
Ursprungligen postat av mjohansson
aaaaaaaah klarar inte av att läsa mer än de första 5 inläggen, sitter hemma och bokstavligen rycker av obehag... jag klarar av det mesta hos doktorn men när det gäller livskamraten så ska här inget "ändras". Aaaaaah ryser i kroppen när jag använde ordet skär i den där meningen, så jag bytte till ändras. "?P^£#D"* nu kan jag inte tänka på det mer, kommer hoppa runt på väggarna snart om jag fortsätter.. avslutar detta inlägg abrupt.

Jo, det är skitskönt å sitta här me korven suvllen till 5 ggr dess naturliga storlek, och lila, bara så du vet.
Citera
2005-05-17, 13:11
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Above_R
Dag 2, förmiddag

Jo, det är skitskönt å sitta här me korven suvllen till 5 ggr dess naturliga storlek, och lila, bara så du vet.
FOTO!
Citera
2005-05-17, 13:39
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 2, eftermiddag

Citat:
Ursprungligen postat av agitator
FOTO!

Har tänkt tanken. Men jag vågar inte, inte ens på flashback

Har ångest inför att ta av kallingarna, det klibbar fast så man måste dra bort, smärtan är djävulsk. Men det ska väl vara över imorn hoppas jag.
Citera
2005-05-17, 13:48
Medlem
agitators avatar
Citat:
Sag 2, eftermiddag

Har tänkt tanken. Men jag vågar inte, inte ens på flashback

Har ångest inför att ta av kallingarna, det klibbar fast så man måste dra bort, smärtan är djävulsk. Men det ska väl vara över imorn hoppas jag.
Jaha, da far man inte taja idag heller da

Näe, men allvarligt. Klart du inte ska pina dig för ett kort. Det maste kännas konstigt att fa angest av att dra av kallingarna.
Citera
2005-05-17, 16:54
Avstängd
Lacerdas avatar
Eftersom min barndomsidol Chewbacca är omskuren så tänker jag också göra det. Jag tror att det ger förbättrad prestationsförmåga när man knullar också.

Det har hänt att strängen under ollonet har slitits och börjat blöda när jag har kört långa pass med en tajt flicka utan glidmedel.

Din beskrivning av hur din lem blev efter operationen verkar inte lockande, men jag är en aning masochistisk så snart ska jag få det gjort.
Citera
2005-05-17, 20:22
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 2, kväll

Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Eftersom min barndomsidol Chewbacca är omskuren så tänker jag också göra det. Jag tror att det ger förbättrad prestationsförmåga när man knullar också.

Det har hänt att strängen under ollonet har slitits och börjat blöda när jag har kört långa pass med en tajt flicka utan glidmedel.

Din beskrivning av hur din lem blev efter operationen verkar inte lockande, men jag är en aning masochistisk så snart ska jag få det gjort.

Själv skulle jag aldrig göra det här om jag inte måste.

Nu har jag förövrigt kommit på det bästa sättet att placera paketet i kalsongerna. Man lägger ett papper före, gärna lite blött så går det hela mycket smidigare. Då blir problemet med att dra av kallingarna mindre.
Citera
2005-05-17, 20:24
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 2, kväll

Citat:
Ursprungligen postat av mjauen
slappna av grabbar been there done that, smärtan kommer försvinna det är bara härda ut, den första veckan var värst, sen blir det bara bättre å bättre och tillslut kommer du nog vara glad att du gjorde det då det anses både vara estetiskt snyggare samt skönare. Tänk på att ha korven i högläge annars hamnar du i min sits dvs att den svullnade upp som en badboll och det var inte bekvämt kan jag säga dig.

Jag är verkligen i badbolls stadiet nu, är detta normalt? Borde man kanske kontakta läkaren?
Citera
2005-05-17, 20:46
Medlem
Damericuss avatar
Detta är FB's egen dokusåpa.
Citera
2005-05-17, 21:03
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 2, kväll

Citat:
Ursprungligen postat av Damericus
Detta är FB's egen dokusåpa.

Tror ni idén går att sälja till tv3? Man omskär en grupp killar och tvingar dem att visa upp sina kön i olika lekar nu och då.
Problemet med detta blir att få sex in i bilden, fast man kan ju tvinga dem att se på porrfilm och se vem som klarar sig längst eller liknande.

Men vart tog mjauen vägen? Skulle gärna höra mer om hur det gick för honom.
Citera
2005-05-17, 21:31
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Dag 2, kväll

Tror ni idén går att sälja till tv3? Man omskär en grupp killar och tvingar dem att visa upp sina kön i olika lekar nu och då.
Problemet med detta blir att få sex in i bilden, fast man kan ju tvinga dem att se på porrfilm och se vem som klarar sig längst eller liknande.

Men vart tog mjauen vägen? Skulle gärna höra mer om hur det gick för honom.
JA! SM i omskärelse, med Gert Fylking som domare. Vilken ide
Citera
2005-05-17, 21:58
Medlem
RigorMortiss avatar
Det är mycket oneliners och trams just nu. Diskutera gärna omskärelse ur ett medicinskt perspektiv i denna tråd, men inget annat.

//Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in