2010-06-08, 22:11
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
Funderat på en omskärelse ett tag nu. Har lite trång förhud, den har egentligen aldrig varit något problem vid sex eller så, men det är hygienfrågan jag tänker på framför allt... Har lite frågor...
1. Är det alltid möjligt att be om att bli nedsövd/morfin? Skulle inte vilja vara klarvaken vid ingreppet.
2. Är det möjligt att be om att kirurgerna inte tar bort hela skiten, utan bara en del av den, typ halva? Avrunkningar är rätt härliga, inte så nice att ha med sig glidmedel hela tiden kanske.
3. Lindrar cannabis smärtan en aning? Blir det av nu i sommar kan jag ta ledigt från jobbet och ligga och dega stenhög hela dagarna.
4. Hur fan blir det om man får stånd några dagar efter operationen? Lär ju kännas helt åt helvete?
Det var väl alla frågor jag hade. Tack på förhand!
1. Är det alltid möjligt att be om att bli nedsövd/morfin? Skulle inte vilja vara klarvaken vid ingreppet.
2. Är det möjligt att be om att kirurgerna inte tar bort hela skiten, utan bara en del av den, typ halva? Avrunkningar är rätt härliga, inte så nice att ha med sig glidmedel hela tiden kanske.
3. Lindrar cannabis smärtan en aning? Blir det av nu i sommar kan jag ta ledigt från jobbet och ligga och dega stenhög hela dagarna.
4. Hur fan blir det om man får stånd några dagar efter operationen? Lär ju kännas helt åt helvete?
Det var väl alla frågor jag hade. Tack på förhand!
1. Du kommer få bedövning, lovar att du inte kommer känna ett smack. Jag fick alvedon-liknande piller en stund innan ingreppet. När man väl låg på slaktbordet drog dom en spruta i penisroten samt två prutor i strängen. Sen körde dom 2 doser med nåt skojigt i armen på mig (blev salongs på 10 sekunder)
Kände att dom var där och skar men ingen smärta öht. Blev lätt schockad när dom drog tillbaks skynkena och fick se ganska duktigt med blod...hörde läkaren knorra något om många blodkärl
2. Går säkert att diskutera sig fram till en bra lösning. Bara var tydlig med att framföra dina önskemål / förväntningar.
3. Se punkt 1, du kommer absolut inte behöva någon själv-medicinering.
4. Har inte varit några problem för mig. Har fått stånd av olika grader, allt från halvslakt morgonstånd till all out ståfräs utan några komplikationer. Kan säkerligen bero på att jag enbart har opererat strängen och inte tagit bort hela förhuden.