Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-15, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winjarra
Det svider lite men det gå över efter ett par dagar.

Under den 2 första veckorna skulle jag gå men den uppåt pekande, fick du ett par nätt kallingar? Har de på dig när du är hemma och gå om kring. Bra att den luftas men skyddad. När du är ute är det bra med ett par "Dressmann" likande tajta boxers, har lite toa papper runt ollonet då minskas obekvämligheter p g a känsligheten.

Nyckeln är uppåt, tvätta efter du har kissat och Duscha morgon och kväll, luftas men skyddad när man är hemma. Kommer ser att det läkar fint...

Tack för tipsen! Försöker att ha den pekandes uppåt hela tiden. När jag är ute och rör på mig så virar jag in krigaren i en kompress.
Citera
2014-10-15, 13:25
Medlem
Första veckan går det inte att göra ett skit, jag blev hemma från jobbet med rumpan bar i en vecka för jävligt dom 2 första veckorna.
Snoppen uppåt sa inte min läker nåt om, salvor, nätkallingar och smärtstillande fick jag inget, 3 v har gått, kör bara med mansbinda nu när man jobbar
Citera
2014-10-15, 14:07
Medlem
Citat:
Har nu gått över 4 veckor sen operationen, nu är allt som vanligt, sexet med, det kändes faktisk annorlunda, mer känslig, tycker jag i alla fall... Har hört motsattsen, att den bli mindre känslig.

Vad tycker ni?

Ollonet tog cirka 2 v att bli van, fast vissa situationer när man gå eller är ute känner man att luvan är borta men som Koivu sa, man märke det knapped.

Tips som funkade för mig och som läkaren sa också, minska svullnaden genom att har snorren pekande uppåt hela tiden, duscha morgon och kväll och tvätta med vatten efter VARJE toa besök.

Stygnen plockade jag själv bort efter 2 veckor, men det var jag.

Ända problem jag har är att dra en fralle, gå inte, inte van utan luvan kanske.... få köpa en FleshLight kanske Annars funka den fint med frun.....

Eller lyxrunka med condom är ett tips jag fått
Citera
2014-10-15, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koivu
Eller lyxrunka med condom är ett tips jag fått

Haha... det ska jag prova... Eftersom jag steriliserade mig samtidigt måste jag gå på kontroll efter 3 månade för att ser om de har funkat och då måste jag ger ett prov på plats måste jag kunna runka, just nu är det svårt, kan vara psykisk också.. Man kondomrunk kan vara något annars är det Fleshlampan som kommer vara min kompis på mottagningen...
Citera
2014-10-15, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inois
Första veckan går det inte att göra ett skit, jag blev hemma från jobbet med rumpan bar i en vecka för jävligt dom 2 första veckorna.
Snoppen uppåt sa inte min läker nåt om, salvor, nätkallingar och smärtstillande fick jag inget, 3 v har gått, kör bara med mansbinda nu när man jobbar

Dåligt tycker jag.. Jag gjorde det på Täby Närsjukhus, de var väldigt noga med instruktioner och skötsel, t o m en "manual" fick jag om hur jag ska göra etc. Om det har gått 3v för dig så är du på väg att allt normaliseras. Har Stygnen lossnat ännu?
Citera
2014-10-15, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylvein
Tack för tipsen! Försöker att ha den pekandes uppåt hela tiden. När jag är ute och rör på mig så virar jag in krigaren i en kompress.

Kompress funka bra med.. Det kommer bli fint....
Citera
2014-10-15, 15:55
Medlem
Citat:
Dåligt tycker jag.. Jag gjorde det på Täby Närsjukhus, de var väldigt noga med instruktioner och skötsel, t o m en "manual" fick jag om hur jag ska göra etc. Om det har gått 3v för dig så är du på väg att allt normaliseras. Har Stygnen lossnat ännu?
Ja allt känns jättebra, jag tror det är 3 - 4 stygn som sitter kvar, dom är jävligt vita, dom torkar väl ut snart och lossnar sedan förmodligen
Citera
2014-10-15, 15:56
Medlem
Btw, hur gör dom när dom steleriserar?
Citera
2014-10-15, 23:08
Medlem
Citat:
Btw, hur gör dom när dom steleriserar?

De gjorde en snitt på var sin sida av ballarna, sedan klippa de bort ungefär 1 cm av sedesleden, syr ihop båda ändarna och sedan en plåster på snittet i ballarna, det snittet var kanske 5-6 millimeter och då behövde ingen stygn.. tror inte i alla fall, de sa inget.... De gjorde det samtidigt som de gjorde omskärelsen, dubbel ont dagen efter kan man säger, var som 2st clementiner mellan benen i en vecka, men nu är allt som normalt igen.

Fundera du också eller?
Citera
2014-10-15, 23:35
Medlem
Citat:
De gjorde en snitt på var sin sida av ballarna, sedan klippa de bort ungefär 1 cm av sedesleden, syr ihop båda ändarna och sedan en plåster på snittet i ballarna, det snittet var kanske 5-6 millimeter och då behövde ingen stygn.. tror inte i alla fall, de sa inget.... De gjorde det samtidigt som de gjorde omskärelsen, dubbel ont dagen efter kan man säger, var som 2st clementiner mellan benen i en vecka, men nu är allt som normalt igen.

Fundera du också eller?
okej! Hahah nej nej, jag vill ha barn, varför gjorde du det?
Citera
2014-10-15, 23:51
Medlem
Citat:
okej! Hahah nej nej, jag vill ha barn, varför gjorde du det?

ah ok

Jag har 2st, jag är 49 och frun tål inte kådis...
Citera
2014-10-16, 00:15
Medlem
Citat:
ah ok

Jag har 2st, jag är 49 och frun tål inte kådis...
Aa men då är det en sak!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in