Jahapp, då var man nästa man på tur.
Lång historia för min del, problemen börja när jag va 15, är nu 30 år. Det började med att jag märkte att jag inte kunde dra förhuden över ollonet utan att det gjorde ont. Jag insåg snabbt att något inte var som det ska, men det dröjde inte länge tills jag hade samlag första gången. Hon var väldigt våt, så jag körde på utan att det gjorde ont, och märkte efter samlaget att min förhud hade dragit sig över ollonet. Ju fler gånger jag hade sex, desto mer elastisk blev förhuden. Efter 1 månad såg det helt normalt ut, dvs förhuden gick hela vägen tillbaka, perfekt tänkte jag.
Allt funkade bra tills det att jag var 27 och hade sex med min dåvarande flickvän och strängen sprack. Blod överallt, dum som jag var sprang jag panikslagen till toan och hällde handsprit över hela kuken för att minska risken för infektioner. Dummaste jag gjort i hela mitt liv.
Efter strängen hade läkt fick jag en svampinfektion i sista delen av förhuden, ni vet, den som täcker allra sista biten av ollonet vid slakt tillstånd. Detta gjorde i sin tur gjorde att huden blev extremt torr och tight, och att den därför sprack varje gång jag hade sex. Det blev fler o fler ärrbildningar för varje gång den sprack, o huden blev bara värre och värre. Till slut fick jag knappt över förhuden vid slakt tillstånd. Jag var hos mansmottagningen vid ett flertal tillfällen och fick massa olika kortisonsalvor och krämer utskrivna, bland annat dermovat. Dermovat löste mina problem, allt blev som vanligt efter att jag använt det i 3 veckor, kunde ha sex utan att huden sprack och jag trodde allt var löst. Men sen när jag börja trappa ner på dermovatkrämen så gick det sakta tillbaka till att bli för tight igen, och efter några månader var det extremt tight igen.
Efter kanske 5 olika behandlingar bestämde mansmottagningen sig för att skicka mig till en urolog för en eventuell omskärelse. Jag träffa urologen och vi kom överens om att prova partiell omskärelse då det endast är denna del av förhuden som strular, allt annat ser fint ut.
Så nu sitter jag här, Dag 1, 2 timmar efter operationen, med en blodig kuk och skriver på flashback. Läste nu i tråden att partiella omskärelser nästan aldrig funkar och det gjorde mig ju inte direkt glad....
Jag kollade på min penis för en stund sen, o jag har fortfarande förhud nästan hela vägen ner till ollonets slut, däremot saknas den "sjuka" torra delen med massa ärrbildningar... Hoppas att jag slipper en till operation..
Men men, får se det från den ljusa sidan, sprutorna var absolut inte lika farliga som de flesta skriver här inne. Så ni som läser i denna tråd natten innan ni ska opereras och ligger och kallsvetas när ni ska sova, oroa er inte. Jag lovar att sprutorna inte var så farliga, och det går fort. Allt är klart på 1 minut! Sen tog hela operationen ca 30 minuter för min del. Skulle absolut klara att gå igenom det en gång till om jag var tvungen.