Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-02, 06:30
Bannlyst
Dag 25. Är det nån speciell dag som man ska rengöra pillen efter omskärelsen?
Senast redigerad av Kick88 2019-11-02 kl. 06:32.
Citera
2019-11-02, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
Dag 25. Är det nån speciell dag som man ska rengöra pillen efter omskärelsen?
Man tvättar 1 till 2 gånger per dag eller vad syftar du på?

Vad fick du för typ av omskärelse? High, low? Tight, loose?
Citera
2019-11-02, 08:45
Bannlyst
Du får tvätta din kuk bäst du vill. 1, 2, eller 24 gånger per dygn.

Men jag ska också säga att tidigare inlägg var några av de sämsta inlägg jag gjort, som jag ber om ursäkt för. Jag hoppas ingen tog illa upp!

Citat:
Ursprungligen postat av Dryempact
Man tvättar 1 till 2 gånger per dag eller vad syftar du på?

Vad fick du för typ av omskärelse? High, low? Tight, loose?
Senast redigerad av Kick88 2019-11-02 kl. 08:49.
Citera
2019-11-02, 08:49
Medlem
Citat:
Du får tvätta din kuk bäst du vill. 1, 2, eller 24 gånger per dygn.

Du frågade, jag svarade men förstod inte riktigt vad du menade. Hur har allt gått för dig och hur har din läkning gått? Typ av omskärelse?
Citera
2019-11-02, 08:50
Bannlyst
Varför skriver du sdd varje gång? Du har skrivit det hela tiden.

Citat:
Du frågade, jag svarade men förstod inte riktigt vad du menade. Hur har allt gått för dig och hur sdd din läkning ut?
Citera
2019-11-02, 10:18
Medlem
Citat:
Varför skriver du sdd varje gång? Du har skrivit det hela tiden.

Vad har du för problem? Skriver på telefonen. Varför är du inte lite trevligare och svarar på frågor? Varför skrev du ens i tråden om du inte vill diskutera öht?
Citera
2019-11-02, 10:22
Bannlyst
Skriv bara vad sdd betyder så är vi goda vänner framöver!

Var det en felskrivning så förstår jag.

Citat:
Vad har du för problem? Skriver på telefonen. Varför är du inte lite trevligare och svarar på frågor? Varför skrev du ens i tråden om du inte vill diskutera öht?
Senast redigerad av Kick88 2019-11-02 kl. 10:31.
Citera
2019-11-02, 11:06
Medlem
TriggerXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneB99
Ni som har kommit lite längre i läkningen, hur ofta tvättade ni ballen och lufttorkade ni vid dag 25?
Vid dag 25 så tvättade jag bara när jag duschar på morgonen och torkar normalt. Torka av efter toalettbesök men slutade tvätta efter toabesök efter 2-3 veckor

Citat:
All känsel känns bra och sådär? Mitt ollon var aldrig så känsligt, kanske för att jag inte hade trång förhud?
Har då inga problem med känsel, kan inte bli så mycket värre än förut dock. Vet inte hur du menar känsel med sexuell känsel eller bara beröring av ollonet?
När jag hade trång förhud så brukade mitt ollon domna av efter nån minut vid sexuell aktivitet och det händer inte längre. Rörde jag dock ollonet med ett finger eller dylikt gjorde det ont innan jag blev opererad men när har gått ca 5 veckor sen operationen så är rätt van beröring.
Senast redigerad av TriggerX 2019-11-02 kl. 11:09.
Citera
2019-11-02, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TriggerX
Vid dag 25 så tvättade jag bara när jag duschar på morgonen och torkar normalt. Torka av efter toalettbesök men slutade tvätta efter toabesök efter 2-3 veckor

Har då inga problem med känsel, kan inte bli så mycket värre än förut dock. Vet inte hur du menar känsel med sexuell känsel eller bara beröring av ollonet?
När jag hade trång förhud så brukade mitt ollon domna av efter nån minut vid sexuell aktivitet och det händer inte längre. Rörde jag dock ollonet med ett finger eller dylikt gjorde det ont innan jag blev opererad men när har gått ca 5 veckor sen operationen så är rätt van beröring.

Sexuell känsel. Det är min största oro då jag fick en extremt låg omskärelse och det verkar vara rätt vanligt att man förlorar mycket känsel då. Inget som läkaren överhuvudtaget nämnde. Kan man ju tycka är rätt viktigt att meddela patienten.
Citera
2019-11-02, 11:41
Medlem
TriggerXs avatar
Citat:
Sexuell känsel. Det är min största oro då jag fick en extremt låg omskärelse och det verkar vara rätt vanligt att man förlorar mycket känsel då. Inget som läkaren överhuvudtaget nämnde. Kan man ju tycka är rätt viktigt att meddela patienten.
Tror det är rätt individuellt men som sagt har jag inte märkt av nån förlorat känsel men då hade jag det rätt dåligt till att börja med så för min del kunde det typ bara bli bättre
Citera
2019-11-03, 00:06
Medlem
Har väldigt ont vid ett ställe där ett stygn satt, tror ni att det kan bero på att en liten del av stygnet fortfarande sitter kvar? Ska duscha och se om jag kan tvätta bort några stygnrester eller dylikt.
Citera
2019-11-03, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danneB99
Har väldigt ont vid ett ställe där ett stygn satt, tror ni att det kan bero på att en liten del av stygnet fortfarande sitter kvar? Ska duscha och se om jag kan tvätta bort några stygnrester eller dylikt.

Kan vara så. Jag märkte att om jag nuddar roten lätt så känns det upp vid ollonet. Chansar på att sprutorna eller svullnaden trycker på någon nerv eller liknande. Är det normalt att vara blå på ollonet 5 dagar efter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in