Citat:
Ursprungligen postat av
mystiskt.
Kan vara så, jag har fan varit usel på att sätta på kompress på ett smidigt sätt så kan mycket väl vara därför. Ringer nog in imorgon ändå och kollar om de har nåt tips eller liknande.
Och ja, både morsan och farsan vet om så från och med nu får dom vara beredda på nakenchock om de kommer in i rummet! Har faktiskt varit skönt att de vetat om det, hjälpt till med att inhandla allting.
Har du råkat ut för bånge under nätterna? Första dagarna var det inget alls för mig men 2 senaste har det varit typ 2 gånger per natt.. inte bästa sömnen man får vilket känns lite piss speciellt när det läker som bäst under sömn
Skönt, ja men säg bara till att du ska glida runt naken om dagarna för att "lufta" och att läkningsprocessen ska ta fart ordentligt. Jag har köpt lite kompress o skit som jag ska börja använda fr o m imorgon då jag kommer vara lite mer i rörelse än tidigare dagar, men det värsta so far är hur svullet det är fortfarande samt att öllat skaver som fan mot kallingarna, inte skönt!
Jodå vaknar tillofrån med bånge o man är alltid lika nervös att nått stygn ska gå upp eller dylikt, känns som att kuken ska sprängas. Jag brukar försöka gå på toa o sen tvätta av ballen lite efter att ståndet lagt sig, så brukar man kunna somna om lite bättre. Har hört för typ 100 år sedan att om man har en utvidgad blåsa så kan det trycka mot prostatan vilket gör att man får natt/morgonstånd, men det här är extrem killgissning.
Förr hade man säkert stånd 20 gånger på en natt utan att veta om det, men nu när man sitter med stygn i ballen så sover man lite mer oroligt, definitivt.