• 1
  • 2
2012-10-25, 23:46
Medlem
Hall FB.

Liten frga gllande DNP. Har ngon sttt p eller hrt talas om folk som r resistenta av DNP?

Det frsta ni tnker r skert "fakes..." men s r inte fallet. Kpte 100 st 250 mg DNP av ****surfer fr ngra veckor sen och har nu gtt p en kur p 18 dagar och hittils tappat 7.4 kilo. Brjade med 500 mg och kade till 750 mg ngra dagar in och jag svettas som fan, andas snabbt och har knappt ngon ork alls (har 4 kurer bakom mig).

Nu till "problemet"

En tjejkompis ville ven prova p DNP s jag bad henne lsa p och efter ett par dagar nr hon hade gjort det och bestmt sig fr att prova nr hon visste om bieffekterna s fick hon ett 30-tal tabletter av mig frn samma batch som jag anvnt. Hon startade p 250 mg i ca 6 dagar men knde absolut inget s jag sa motvilligt till henne att ka dosen till 500 mg men hoppa av direkt om det var fr mycket fr henne... men hon knner fortfarande inget! Hon har legat p i 12 dagar nu, varav 6 dagar p 500 mg och hon knner inte av ngra direkta svettningar, fryser som hon alltid gjort, andas som vanligt. Hon har bara knt sig lite "smkass" i magen som man brukar bli.

Ngon som har ngot svar p detta? Hon ter banan varje dag, provat att ta snabba kolhydrater ssom Bilar-godis, pasta, sm mltider mellan middag ssom frukt etc, tit mycket ena dagen, mindre andra etc men fortfarande inget...

Hjlp mig, Bullen!

Edit: Hon har inte gtt ner ngot i vikt heller...
Citera
2012-10-26, 00:16
Medlem
Flyer6s avatar
Har faktiskt gnat ngot om att "det funkar inte fr vissa", men har tyvrr inte mer n s att komma med. Kan ju vara ren skit man sprungit frbi s att sga med. Skulle grna sjlv vilja veta isfall vad som gr dem resistenta.

terkommer om jag hittar ngot bra om det hela.

Fr vrigt s r ju tligheten hos folk olika med. Hon kanske klarar av det bttre n andra helt enkelt.

Sg t henne att proppa gotta som fan 1-2h efter intagen tablett Vitt brd, vafan som helst bara hon verdriver de snabba kolhydraterna
Senast redigerad av Flyer6 2012-10-26 kl. 00:26.
Citera
2012-10-26, 04:58
Medlem
Coolermasters avatar
passa dig fr det dr preppet,sger det av erfarenhet,lyckades p ntt jvla vnster brnna snder nerver i samband med dnp,och nej.. jag skmtar absolut inte

ONT: riktigt Dnp knner man av rysligt fort,speciellt om det r "crystal",r det inte mrkbart efter tminstone 3 dagar r det ngot som str p tok,aldrig vart med om att det tagit lngre tid n s.
Vill pst att kroppen knner av det tidigare,men efter 3 dagar br du iallafall verkligen ha ftt lite fart p grejerna,annars r det enligt mig vldigt konstigt.
Citera
2012-10-26, 06:04
Medlem
dajolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolermaster
passa dig fr det dr preppet,sger det av erfarenhet,lyckades p ntt jvla vnster brnna snder nerver i samband med dnp,och nej.. jag skmtar absolut inte

kan du bertta mera? pm om du s nskar

mvh
Citera
2012-10-27, 03:50
Medlem
Flyer6: Vore toppen om du hittar ngon solid info p det, sjlv har jag letat runt och lst Aldins guide men sg inget gllande folk som vart resistenta av DNP.

Coolermaster: Ja, jag knner av det lite redan frsta dagen (brukar starta p 4-500 mg), dels p rnnskita samt att man brjar bli lite smvarm efter mltiderna. P 3:e / 4:e dagen brukar jag knna av "full effekt". Det gjorde jag ven p denna batchen och d lg jag p 94 pannor och tjejkompisen vger ju mindre n s...
Brnna snder nerver..? aldrig hrt talas om, var om jag fr frga?
Citera
2012-10-27, 11:01
Bannlyst
Konstigt. DNP r ju ett gift som angriper cellerna s visst borde hon ha det aktivt i sin kropp om hon nu verkligen tar dom.

Sedan s r det skerligen s att folk fr olika grader av biverkningar av DNP, som med allt annat hr i livet. Vissa uthrdar 500mg bttre n andra (frutsatt att det r samma DNP, samma mrke och samma batch).
Citera
2012-10-27, 12:40
Medlem
proteinftws avatar
Tjejer kan bli sterila av DNP. Just a heads up.

Dock r det ju pga. vrmen som hon inte verkar uppleva. Konstigt.
Citera
2012-10-27, 13:47
Medlem
futurepros avatar
Som proteinftw skrivit, du informerade henne om att det finns risk fr henne att bli steril va
Citera
2012-10-27, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Konstigt. DNP r ju ett gift som angriper cellerna s visst borde hon ha det aktivt i sin kropp om hon nu verkligen tar dom.

Sedan s r det skerligen s att folk fr olika grader av biverkningar av DNP, som med allt annat hr i livet. Vissa uthrdar 500mg bttre n andra (frutsatt att det r samma DNP, samma mrke och samma batch).

Det konstiga r ju att hon inte mrkt av ngot av kad vrme eller liknande och d 500 / 750 mg var mycket fr mig s vgrar jag lta henne g upp ytterliggare i dosen.

Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Tjejer kan bli sterila av DNP. Just a heads up.

Har hrt ngon enstaka person sga det men inte hittat ngon info gllande det eller solida studier. Har du ngon lnk till det? stod bla inget i den stora DNP trden av Alldin.

Dock r det ju pga. vrmen som hon inte verkar uppleva. Konstigt.

ja, det r det jag tycker r skumt, hon borde uppleva vrmekningar, iaf lite om hon ligger p 500 mg ven om hon skulle vara spass resistent att hon skulle behva hgre dos.

Citat:
Ursprungligen postat av futurepro
Som proteinftw skrivit, du informerade henne om att det finns risk fr henne att bli steril va

Som sagt, jag har hrt ngon enstaka person skrivit det utan solid klla, har du lust att lnka till ngot s jag kan f lsa p det? Man tycker det borde st i de strre trdarna under "biverkningar" men inte sett ngon klla p det nr jag lst igenom massa info om det.
Citera
2012-10-27, 18:23
Medlem
.zemuns avatar
Nr jag testade hans DNP fr ngon mnad sen, var jag uppe p grammet utan och knna av ett PISS.

Nu fr ngon vecka sedan testade jag Z DNP, 400mg och jag kunde inte sova, 4e dagen avbrt jag kuren.

Kommer aldrig lgga ner bestllning hos honom mer, iallafall inte DNP, speciellt nr han var grovt otrevlig och pstod att det skulle vara rent crystal och det skulle vara dunderkvalite, och aldrig erbjd sig och kompensera fr dliga varor fast jag hade tagit hem en jvla mngd av dessa.

Jag tror att hans DNP till viss del r crystal, men sedan antigen med pulver eller majsmjl.

Flertalet andra sljare har alltid kompenserat om saker och ting varit dligt.

mvh
Citera
2012-10-28, 02:42
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stora.biffen
Som sagt, jag har hrt ngon enstaka person skrivit det utan solid klla, har du lust att lnka till ngot s jag kan f lsa p det? Man tycker det borde st i de strre trdarna under "biverkningar" men inte sett ngon klla p det nr jag lst igenom massa info om det.

Urskta, mste bara f inflika vad jag lst mig till om detta (Avskyr nr folk kastar ur sig saker som det r ren fakta nr det dom sger i sig r "omstritt"):

Det Jag lst mig till r att kvinnor som anvnder DNP kan "brnna snder" sitt gg. Notera: gg. Som i 1. Allts om hon vill bli med barn s r det jvligt dumt att kra p DNP & frvnta sig att saker skall hnda.
Huruvida detta skulle funka som kunde folk dessvrre inte svara p d kvinnor har alla sina gg redo att brinna s att sga. Men jah, det r s det r sagt. Sen r det vl bara att kasta ord p varandra huruvida det r sant/falskt.

n en gng, folk r inte direkt 100% p detta heller, men "so far so good" fr mnga kvinns som anvnt DNP. Sterilitetspstendet verkar enligt folk komma frn de tidigare data samlad frn mnniskor som de gav DNP som bantningsmedel way back.

Frn min egen syn s stller jag mig p den sida som inte tror att kvinnor blir sterila. Jag menar, d skulle typ alla kvinnor bli sterila om de fick feber... Fr det r ju inte riktigt s att man faktiskt brinner p DNP om man skter sig...

Iallafall: Har lst en del om DNP, (yes, ven anvnt) & det har lustigt nog "blivit lite fr mycket", s jag hittar fan inte vart jag lst om folk som inte knt av ngot. Om jag inte missminner mig var det nog bara ett alt. fler (flera inlgg i olika trdar d) inlgg i en trd, men inget som det lg ngon fokus p d det handlade om doseringar, effekt, falska produkter osv. Dr var det bara s att folk hjde doserna(...) nr de inte knde ngot. <---lol...

Jahjah, ska ska lite till, se om man hittar ngot...

[Edit]: Btw, DNP klassiker: "Spelar ingen roll om du inte knner ngot, DET R DR"
Hon har absolut inte kkat fr mycket d? Det + att vikt frsvinner efter avslutad kur. Hon r ju krasslig i magen sa du, s att det r i farten mrks ju. Alt. att hon lyckats bli dlig i magen just nu...
Senast redigerad av Flyer6 2012-10-28 kl. 02:50.
Citera
2012-10-28, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Urskta, mste bara f inflika vad jag lst mig till om detta (Avskyr nr folk kastar ur sig saker som det r ren fakta nr det dom sger i sig r "omstritt"):

Det Jag lst mig till r att kvinnor som anvnder DNP kan "brnna snder" sitt gg. Notera: gg. Som i 1. Allts om hon vill bli med barn s r det jvligt dumt att kra p DNP & frvnta sig att saker skall hnda.
Huruvida detta skulle funka som kunde folk dessvrre inte svara p d kvinnor har alla sina gg redo att brinna s att sga. Men jah, det r s det r sagt. Sen r det vl bara att kasta ord p varandra huruvida det r sant/falskt.

n en gng, folk r inte direkt 100% p detta heller, men "so far so good" fr mnga kvinns som anvnt DNP. Sterilitetspstendet verkar enligt folk komma frn de tidigare data samlad frn mnniskor som de gav DNP som bantningsmedel way back.

Frn min egen syn s stller jag mig p den sida som inte tror att kvinnor blir sterila. Jag menar, d skulle typ alla kvinnor bli sterila om de fick feber... Fr det r ju inte riktigt s att man faktiskt brinner p DNP om man skter sig...

Iallafall: Har lst en del om DNP, (yes, ven anvnt) & det har lustigt nog "blivit lite fr mycket", s jag hittar fan inte vart jag lst om folk som inte knt av ngot. Om jag inte missminner mig var det nog bara ett alt. fler (flera inlgg i olika trdar d) inlgg i en trd, men inget som det lg ngon fokus p d det handlade om doseringar, effekt, falska produkter osv. Dr var det bara s att folk hjde doserna(...) nr de inte knde ngot. <---lol...

Jahjah, ska ska lite till, se om man hittar ngot...

[Edit]: Btw, DNP klassiker: "Spelar ingen roll om du inte knner ngot, DET R DR"
Hon har absolut inte kkat fr mycket d? Det + att vikt frsvinner efter avslutad kur. Hon r ju krasslig i magen sa du, s att det r i farten mrks ju. Alt. att hon lyckats bli dlig i magen just nu...

Verkar som du och jag lst samma "historier" d. Har googlat massar och det enda man kunnat hitta p amerikanska brdor r folks gissningar.
Sjlvklart frstr jag att det inte r optimalt att ta DNP om man planerar p samtidigt bli gravid, det r ju samma som g p AAS, spermaproduktionen r nra noll eller s r man tillflligt steril och det kan jag tnka mig r samma med kvinnor nr det kommer till DNP. Inte direkt den "optimala miljn" att vara stekhet och svettas samtidigt som man frsker bli gravid.
Vad jag ven frsttt s verkar ens "core temperature" inte ka srskilt markant att det skulle skada gget om man inte ligger p vldigt hg dos samt slarvar med vtskeintaget men rtta mig grna om jag har fel.

Ska jag vara rlig s vet jag ju faktiskt inte hennes exakta kaloriintag samt hennes kaloribalans men hon ter inte srskillt mycket vanligtvis och har legat still p sin vikt det senaste ret = ter sin kaloribalans. Vanligtvis brukar det ju rcka fr att DNP:t ska "gra sitt" s man gr ner i vikt, man ska ju inte ligga p VLCD diet eller ngon LCHF mumbo-jumbo diet utan kka nstan som vanligt med tillrckligt med kolhydrater samt aningen under kcal-underskott fr att g ner "optimalt" med DNP.

Nr jag har legat p DNP kurer har jag aldrig rknat kalorier eller kolhydrater, jag ter vanligtvis lite mindre portioner, hller kolhydraterna p ca 50% i intag, relativt jmna mellanrum mellan mltiderna, lite "skrp" fr att f i mig snabba kolhydrater och jag tappar alltid minst 5 kg p en 21-dagars kur.

Nu vet jag att alla r olika men vad som frbryllar mig r att hon just inte knner av svettningar, vrmen samt andningen som r ascocierat med DNP. Det vore en sak om hon knner av alla biverkningar men ej gr ner i vikt, d r det ju bara att hon ter fr mycket.
Hon ska g av kuren om 3 dagar, d har hon legat p i 17 dagar s avvaktar vi i ca 7 dagar och ser om hon tappar ngot i vtskeintag. Har ju hrt om folk som lgger p sig vldigt mycket vikt i vtska s fr se hur det gr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in