Jag tycker att dom flesta idag är som fjortisar när det kommer till facebook. Det enda man ser på helgerna nu för tiden är:
Ikväll kör vi tjejer!!![Grin](https://static.flashback.org/img/smilies2/grin.gif)
<3333
Vi ses i dimman gott folk!
Rond två, skål!
Underbar kväll igår med dom bästa, måste göras om!
ja ni förstår. Dom flesta tjejerna är likadana, och vi vet ju alla om att det handlar om uppmärksamhet och att få en cool status som person. Alla vill därför ha många vänner på Facebook, gärna 600+ så att dom ska verka populära. Jag är en kille som ser väldigt bra ut, är social, rolig, trevlig, lite knasig ibland och allt det där. Ändå har jag runt 200 vänner på Facebook efter att jag rensat bort det värsta.
Eftersom tjejer är så uppmärksamhetskåta så känns det som att dom "väljer bort" dom med några vänner på Facebook. Verkar som att dom tror att man är mobbad eller att det är något fel på en bara för att man inte har fler vänner. Att dom inte finner något intresse då man inte är så populär osv. Alla tjejer verkar vilja ha en populär och cool kille. Jag får aldrig någon vänförfrågan, och jag börjar misstänka att det är just för att jag har så få vänner. Hade jag haft 600+ så hade nog tjejerna tänkt:
Han verkar vara populär och mina kompisar är vän med han, jag borde bli det jag också!
Omoget beteende men jag tror faktiskt att det är så nu för tiden. Sen är det ju så att populära personer faktiskt
har många vänner på facebook.
* Tror ni att detta kan stämma?
* Om det stämmer, varför är det så?
* Är 200+ vänner lite?
Hade inga bättre frågeställningar nu, och texten blev lite luddig men jag skrev under stress.