2012-10-26, 21:39
Medlem
Fiberoptisks avatar
Nobina Sverige AB har under dagen gått ut med följande meddelande till sina trafikledare i Stockholm !!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------

Eid Mobarak

Eid al-adha infaller på den 10:de dagen i månaden enligt den islamiska månkalendern som ett minne över som ett minne av Abrahams villighet att offra sin son enligt Gudsorder. Man offrar ett får som skänks till de fattiga.
Det firas 2-3 dagar beroende på land. Eid al-adha infaller dagen efter pilgrimsfärden till Mekka. Det inträffar ungefär 70 dagar efter slutet av månaden ramadan.
Ni får gärna köra en eid mobarak (det är nästan som att säga god jul) över radion om ni har lust (bara en tanke som en del lär uppskatta).

Med vänliga hälsningar

Bahez Rashid
Produktionsansvarig

Nobina Sverige AB
Central Trafikledning
Armégatan 38
Postadress:171 06 SOLNA
Telefon: +46 8 410 658 11
Mobil: + 46 701 87 23 45
www.nobina.se
- Alla vill resa med oss

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------

Islamiseringen fortskrider enligt alla sina planer!!!!
Det måste få ett stopp någonstans!

Dessa allmänna utrop i bussarna som Chefen för CTL påtvingat alla, innebär att alla som sitter och kör buss och även de resenärer som sitter i bussen utsätts för detta ointressanta meddelande!

Visst De med muslimsk tro kommer väll hoppa i taket av glädje!
Men tänk på majoriteten som INTE är muslimer????

De vill inte veta detta då det inte berör dem !
Trafikledningen har ALDRIG gått ut med meddelanden som ; Glad Påsk, God Jul osv. varför då börja en tradition åt någon annan ????

Snälla ni där ute med snabba fingrar och snabbt tänk!! Sprid detta om Nobina AB och låt folk få veta att Islamiseringen där är igång !!!!

Och nu kan det vara för sent att få stopp på detta !!!

Jag bifogar en länk där ni kan skriva till Pressansvariga på Nobina och försöka få ett stopp på detta !!!
http://www.nobina.com/sv/Sverige/Press/Presskontakt/
Citera
2012-10-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiberoptisk
Nobina Sverige AB har under dagen gått ut med följande meddelande till sina trafikledare i Stockholm !!!!

Eid Mobarak

Eid al-adha infaller på den 10:de dagen i månaden enligt den islamiska månkalendern som ett minne över som ett minne av Abrahams villighet att offra sin son enligt Gudsorder. Man offrar ett får som skänks till de fattiga.
Det firas 2-3 dagar beroende på land. Eid al-adha infaller dagen efter pilgrimsfärden till Mekka. Det inträffar ungefär 70 dagar efter slutet av månaden ramadan.
Ni får gärna köra en eid mobarak (det är nästan som att säga god jul) över radion om ni har lust (bara en tanke som en del lär uppskatta).

Med vänliga hälsningar

Bahez Rashid
Produktionsansvarig

Nobina Sverige AB
Central Trafikledning
Armégatan 38
Postadress:171 06 SOLNA
Telefon: +46 8 410 658 11
Mobil: + 46 701 87 23 45
www.nobina.se
- Alla vill resa med oss

Islamiseringen fortskrider enligt alla sina planer!!!!
Det måste få ett stopp någonstans!

Dessa allmänna utrop i bussarna som Chefen för CTL påtvingat alla, innebär att alla som sitter och kör buss och även de resenärer som sitter i bussen utsätts för detta ointressanta meddelande!

Visst De med muslimsk tro kommer väll hoppa i taket av glädje!
Men tänk på majoriteten som INTE är muslimer????

De vill inte veta detta då det inte berör dem !
Trafikledningen har ALDRIG gått ut med meddelanden som ; Glad Påsk, God Jul osv. varför då börja en tradition åt någon annan ????

Snälla ni där ute med snabba fingrar och snabbt tänk!! Sprid detta om Nobina AB och låt folk få veta att Islamiseringen där är igång !!!!

Och nu kan det vara för sent att få stopp på detta !!!

Jag bifogar en länk där ni kan skriva till Pressansvariga på Nobina och försöka få ett stopp på detta !!!
http://www.nobina.com/sv/Sverige/Press/Presskontakt/

Jag skulle nog tro att majoriteten som jobbar på Stockholms lokaltrafik är muslimer. Gå och ta dina mediciner!
Citera
2012-10-26, 21:55
Medlem
BaalZeBubs avatar
Man kommer alltså att offra får i Stockholms lokaltrafik. Så pittoreskt! Jag hoppas att man kan offra några grisar till jul också i tunnelbanan.
Citera
2012-10-26, 22:05
Medlem
Consiglieri.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ag1234
Jag skulle nog tro att majoriteten som jobbar på Stockholms lokaltrafik är muslimer. Gå och ta dina mediciner!
Tveksamt. Dock är majoriteten av Stockholms lokaltrafik resenärer icke-muslimer.

1. Detta är en del av det mångkulturella samhället, alltså måste de flesta acceptera och lära sig leva med muslimska högtider då de ingår i det nuvarande samhällsskicket. Precis som med årliga homo-parader, dock så har jag svårt att se hur dessa två ska samexistera i framtiden

2. Positiva nyheter då det säkerligen bidrar till ytterliga fler röster på SD, kanske även SVP.

Det är bra med dessa nysvenskar, de gräver graven för det mångkulturella projektet
Citera
2012-10-26, 22:20
Medlem
Vad är det som ska disskuteras?
Citera
2012-10-26, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Consiglieri.
Tveksamt. Dock är majoriteten av Stockholms lokaltrafik resenärer icke-muslimer.

1. Detta är en del av det mångkulturella samhället, alltså måste de flesta acceptera och lära sig leva med muslimska högtider då de ingår i det nuvarande samhällsskicket. Precis som med årliga homo-parader, dock så har jag svårt att se hur dessa två ska samexistera i framtiden

2. Positiva nyheter då det säkerligen bidrar till ytterliga fler röster på SD, kanske även SVP.

Det är bra med dessa nysvenskar, de gräver graven för det mångkulturella projektet

Det är inte så ofta man ser svenskar köra buss eller tunnelbana, däremot åker dem med och är majoriteten!
Citera
2012-10-26, 22:50
Medlem
Pastmasters avatar
Ännu en spik i kistan för mångkulturen i Sverige, de verkligen uppmanar svenskar och kristna invandrare att rösta SD fortare än väntat. På sätt och vis är en "temporär islamisering" bra för politiken som väcker folk ur deras törnrosasömn. Nu ser jag fram emot valet 2014 ännu mer. Det är ungefär som att gå och vänta på julafton.
Citera
2012-10-27, 01:24
Medlem
Fiberoptisks avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Ag1234
Det är inte så ofta man ser svenskar köra buss eller tunnelbana, däremot åker dem med och är majoriteten!

Citat:
Ursprungligen postat av Pastmaster
Ännu en spik i kistan för mångkulturen i Sverige, de verkligen uppmanar svenskar och kristna invandrare att rösta SD fortare än väntat. På sätt och vis är en "temporär islamisering" bra för politiken som väcker folk ur deras törnrosasömn. Nu ser jag fram emot valet 2014 ännu mer. Det är ungefär som att gå och vänta på julafton.

Jag håller med........Det blir nog SD på mitt röstkort också
Citera
2012-10-27, 01:47
Medlem
Tigris.of.gauls avatar
Citat:

1. Detta är en del av det mångkulturella samhället, alltså måste de flesta acceptera och lära sig leva med muslimska högtider då de ingår i det nuvarande samhällsskicket.

Fast... Fredrik åker väl inte buss. Till jobbet??
Citera
2012-10-27, 01:58
Medlem
Carlos88s avatar
Tror inte ens mussarna som jobbar där har bett om det eller uppskattar det.

Härligt jävla material för SDs del iaf. Ännu en anekdot i ammunitionsboxen.

Jättedålig rubrik btw. Hoppas en mod ändrar den.
Citera
2012-10-27, 02:24
Medlem
Pastmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiberoptisk
Jag håller med........Det blir nog SD på mitt röstkort också
Inbjudan för muslimerna i svenska samhället var redan utlistat av Herslow i Skånepartiet för många år sedan som propagerade i radion. Kommer ihåg alla dess PK-mjölkisar från partiers ungdomsförbund som försökte neddebattera hans åsikter genom hjärntvättning. Kanske då funkade det, men de blir färre och färre PK-människor för var dag som går. Idag blir dessa s.k PK-ister nertrampade i diskussioner så det sjunger om det där de har inga sakfrågor att ta upp längre.

Herslow hade rätt och PK-media hade fel. Han visste att en islamisering var på väg i Sverige och Nobina är inget undantag.
Citera
2012-10-27, 03:09
Medlem
Fiberoptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastmaster
Inbjudan för muslimerna i svenska samhället var redan utlistat av Herslow i Skånepartiet för många år sedan som propagerade i radion. Kommer ihåg alla dess PK-mjölkisar från partiers ungdomsförbund som försökte neddebattera hans åsikter genom hjärntvättning. Kanske då funkade det, men de blir färre och färre PK-människor för var dag som går. Idag blir dessa s.k PK-ister nertrampade i diskussioner så det sjunger om det där de har inga sakfrågor att ta upp längre.

Herslow hade rätt och PK-media hade fel. Han visste att en islamisering var på väg i Sverige och Nobina är inget undantag.

Det tråkigaste av det hela är att passagerare i främre delen av bussen som kanske inte är en inbiten muslim?

Får höra.......öhhh rättare sagt blir påtvingad att höra något i stil med "Trevlig ramadan och god eid adha"

Vad gör Nobina´s ledning åt detta...............eller var har de brustit i att stoppa det ?!?!?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in