2012-11-08, 15:41
Bannlyst
Är det farligt att käka några tramadol + citadon om man bara har sovit 2-3 timmar det senaste dygnet? Finns alltid risk för krampanfall och annat skit när man äter tramadol vet jag, men ökas den risken om man inte är utvilad?
Citera
2012-11-08, 19:06
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Är det farligt att käka några tramadol + citadon om man bara har sovit 2-3 timmar det senaste dygnet? Finns alltid risk för krampanfall och annat skit när man äter tramadol vet jag, men ökas den risken om man inte är utvilad?

Ja, om ditt allmäntillstånd är sämre än vanligt så sägs det att risken ökar. Se till att sova ordentligt och få i dig bra med näring så har du helgarderat dig.
Kör ingen hög dos iaf, om du nu måste köra.
Citera
2012-11-09, 00:37
Medlem
LightClouds avatar
Som sagt så ökar kramprisken.

Dock så tycker jag faktiskt att opiaters rus blir betydligt skönare om man är riktigt trött och slutkörd i kroppen. Så oerhört skönt att mysa när hela kroppen är utslagen och man somnar så sjukt gott efteråt.

Avgör själv om det är värt risken. Jag hade kört i alla fall!
Citera
2012-11-09, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud

Dock så tycker jag faktiskt att opiaters rus blir betydligt skönare om man är riktigt trött och slutkörd i kroppen. Så oerhört skönt att mysa när hela kroppen är utslagen och man somnar så sjukt gott efteråt.

Käkade dem för några timmar sedan, åt 150 mg tramadol och 2 st citadon 500/30 mg. Känns finfint än så läge

Har bara en 50 mg tramadol kvar, skulle den göra någon skillnad tro? Det är ju bara en och ruset har lagt sig ganska mycket.
Citera
2012-11-09, 01:28
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Käkade dem för några timmar sedan, åt 150 mg tramadol och 2 st citadon 500/30 mg. Känns finfint än så läge

Har bara en 50 mg tramadol kvar, skulle den göra någon skillnad tro? Det är ju bara en och ruset har lagt sig ganska mycket.

Lär inte göra någon skillnad. Släng i dig den om du inte vill ha den liggande, annars spara den till nästa gång du har huvudvärk eller på något annat sätt har ont!
Citera
2012-11-09, 02:10
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud

Själv får jag en mkt sämre effekt när jag inte sovit riktigt utav alla droger, blir bara trött o vill lägga mig, får inte alls samma rus.
Citera
2012-11-09, 08:11
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Själv får jag en mkt sämre effekt när jag inte sovit riktigt utav alla droger, blir bara trött o vill lägga mig, får inte alls samma rus.

Som jag trodde var det blandade meningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in