Sker namnet p godiset jag handlade fr ungefr 15 r sedan. Tror det var i Tyskland jag handlade detta superstarka svarta salmiakgodis. Liknade piratpengar. De lg i en pse och tror de hette vulkan (inte sker).
Djungelvrl som ska vara starkt r inget i jmfrelse med denna efterlngtade pastill. Den har mjligen frbjudits att sljas pga fr hg halt av ammoniumklorid?
Sker namnet p godiset jag handlade fr ungefr 15 r sedan. Tror det var i Tyskland jag handlade detta superstarka svarta salmiakgodis. Liknade piratpengar. De lg i en pse och tror de hette vulkan (inte sker).
Djungelvrl som ska vara starkt r inget i jmfrelse med denna efterlngtade pastill. Den har mjligen frbjudits att sljas pga fr hg halt av ammoniumklorid?
r det ngon som knner till namnet p godiset?
Det kan vl inte vara s enkelt att det r typ Tyrkisk Peber du r ute efter? Inte starkt nog i min smak men eftersom du drar djungelvrl som en parallell och TP slr det med hstlngder!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!