Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2013-01-30, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beesnhoney
Bara av rent intresse så undrar jag bara, vart någonstans röker du ditt gräs? Och om du har något speciellt hideout, har du blivit påkommen någon gång?

Jag själv röker det ute på typ promenader, sportfält utom syn och lukthåll för allmänheten (Är lite smått försiktig av mig).

ligger i soffan framför en skön film o blossar. eller i bilen, nice o bara dra någonstans o ta en joint.
Citera
2013-02-01, 02:48
Medlem
kuustaboiis avatar
På en parkbänk i en lekpark typ 100 meter hemifrån. Alternativt i polarens garage eller på hans lokala bänk.
Citera
2013-02-02, 07:41
Medlem
EyeShakingKings avatar
Hemma.

Saknar att röka ute en sommarnatt, men när jag blev intagen på piss (nykter, rent) så insåg jag hur mycket jag hade att förlora på att åka dit. Känns lite som att moralist-samhället vann, vilket retar mig, men jag kommer antagligen inte röka ute i sverige igen innan medeltiden är över.

Har aldrig blivit påkommen/tagen hemma hur som
Citera
2013-02-03, 19:40
Medlem
Bor fortfarande hemma med båda föräldrarna men blir ofta att jag går ut efter att dom har somnat och tänder en fin jäkel på altanen för att sedan gå in till mitt rum och chilla med något gott tilltugg
Citera
2013-02-03, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beesnhoney
Bara av rent intresse så undrar jag bara, vart någonstans röker du ditt gräs? Och om du har något speciellt hideout, har du blivit påkommen någon gång?

Jag själv röker det ute på typ promenader, sportfält utom syn och lukthåll för allmänheten (Är lite smått försiktig av mig).

Har det senaste upptäckt att det är skit skoj att spela fotboll precis efter, så då blir det i anslutning till fotbollsplan. Dessutom känner man sig som Messi på plan fast de som tränar på planen bredvid tycker säkert vi e värdelösa, springer runt o skrattar och missar målet hela tiden haha.. efter ett tag brukar vi börja spela Boule istället. Brukar skjuta mellan straffområdes linjen och mållinjen och den som kommer närmast vinner en pizza .. just nu ligger jag under med 3 pizzor
Citera
2013-02-05, 15:14
Medlem
Peruculass avatar
Ooouf. SomaSeed låter som en riktig munchiemaster

Jag röker helst utomhus, avskilt med en bra utsikt framför mig. Jag brukar söka mig till punkter högre upp där jag har utsikt över folk och där jag inte blir påkommen. Weed ger mig en inre kick, och därför brukar jag röka innan träningar för att göra träningen mer intressant och analysera varje ögonblick Även efter träningar för att lugna kroppen och få bättre aptit.

Peace out
Citera
2013-02-06, 16:26
Medlem
Streetmanns avatar
Röker där jag befinner mig, Oftast! Är jag i stan så rullar jag upp en gås lite snabbt i handen o sen röker jag den.
Som idag var jag på sjukhuset och blev röksugen så ställde mig mitt i sjukhuset & rullade upp en.
Jag gömmer mig inte & är inte direkt så att folk bryr sig speciellt mycket, vissa kommer fram & frågar om dom får vara med på holken men inget negativt.. Go Normaliseringskampanjen!

Ha det bra
/ Streetman
Citera
2024-11-11, 23:56
Avstängd
AGHORIBABA1008s avatar
Överallt, överallt, ö v e r a l l t.

Röker verkligen överallt.

Kanske torskat för ringa 10-12 gånger eller vad det kan va, inte så farligt.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in