Står oftast på min baksida (radhus) och röker pipa/spliff. Bong blir det inne hos vänner där det är lite bekvämare än hemma där resten av familjen bor. Röker även gärna på stan, gå runt och chilla med en jäkel i handen. Ofta att man får glada léenden av diverse som ser vad man röker, resten förstår antagligen inte.
Fuck alla som tror att dom har något att säga till om, om vart eller hur jag röker, det är ju min egen kropp jag "skadar", som jag själv ansvarar för.
När jag bodde i Paris satt jag och mina kamrater och gjorde en spliff öppet, och rökte den i en park gränsande till en skola och en kyrka. Det kändes konstigt, fast var väl inte det egentligen.
Antingen en promenad runt kvarteret där jag bor eller inne i lägenheten. Har precis satt min assmarriga fåtölj vid fönstret. Så jag bara slänger upp fötterna på fönsterkarmen och blickar ut! Inte för att det är så spännande att titta på grannhuset. Men alltid något!
Oftast på balkongen, men nu har dörrjäveln frysit ihop eller nått så får bli under köksfläkten, någon som har en idee om hur jag kan få bort isen så jag kommer ut på balkongen? (bor högt upp, tänker inte klättra upp för stuprören och knacka bort isen med en hammare)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!