Citat:
Ursprungligen postat av HornyPervert
Jag ska formulera mig simpelt... VARFR R VI S FEGA!? Kan ni brja st upp fr er sjlva o vara lite vikingar... Ni lter invandrare rna,misshandla,ta era tjejer,systrar och krnka er genom att kalla er "SUEDIS/SVENNAR" o se ner p er ETC. vad hnde med lite gammeldags viking smrj! str mig ntt s enormt p er som s fort en blatte brjar kfta snker blicken o skiter p er...
Min sikt och diskutionmne... Varfr r ni s fega? tycker ni det r okey?
Det r
vldigt enkel mattematik det dr.
Jag r en tnkande, analytisk varelse som inte utstter mig fr risker nr jag har mycket att frlora och inte egentligen ngot att vinna.
Jag vervger noga om det r vrt att potentiellt lmna min fru och mina barn ensamma kvar bara fr att "
tppa till kften" p en glappande blatte. (eller snarare, jag vet sedan lnge att det inte kan vara vrt risken..)
Jag vrderar dessutom det som kommer ur blattars glappande kftar lgre n hundskit..
Att blattar inte har denna frmga, eller vrderar sin s kallade "
heder" hgre n risken att lmna sina nra i en "svr sits", sger ondligt mycket mer om dem n det ngonsin kan sga om mig.
Innan jag hade egen familj har jag vid flertalet tillfllen "
synat" blattars bluffar och tvingat dem att backa.
Sen jag fick ett personligt ansvar fr flera andra mnniskors liv har jag knt att det inte rr mig i ryggen vad "
undermnniskor" sger, jag kan ta allt de har att komma med, det rr mig inte i ryggen.
Fr att uttrycka sig lite mer koncist;
- Det du kallar "feghet" r egentligen mognad.
- Det du kallar "mod" r egentligen idioti.