• 1
  • 2
2012-11-14, 00:23
Medlem
Jag ska formulera mig simpelt... VARFR R VI S FEGA!? Kan ni brja st upp fr er sjlva o vara lite vikingar... Ni lter invandrare rna,misshandla,ta era tjejer,systrar och krnka er genom att kalla er "SUEDIS/SVENNAR" o se ner p er ETC. vad hnde med lite gammeldags viking smrj! str mig ntt s enormt p er som s fort en blatte brjar kfta snker blicken o skiter p er...

Min sikt och diskutionmne... Varfr r ni s fega? tycker ni det r okey?
2012-11-14, 00:25
Medlem
PositiveNegatives avatar
Det hr har diskuterats ett flertal gnger. Jag anser att du har en skev vrldsbild men jag kan hlla med dig, svenskar r fega. Frgan r, vgar du st fr de hr sikterna du precis framfrt privat?
2012-11-14, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HornyPervert
Jag ska formulera mig simpelt... VARFR R VI S FEGA!? Kan ni brja st upp fr er sjlva o vara lite vikingar... Ni lter invandrare rna,misshandla,ta era tjejer,systrar och krnka er genom att kalla er "SUEDIS/SVENNAR" o se ner p er ETC. vad hnde med lite gammeldags viking smrj! str mig ntt s enormt p er som s fort en blatte brjar kfta snker blicken o skiter p er...

Ngonting sger mig att du skulle titta ner i marken och g frbi om en invandrare skulle skrika svennejvel efter dig. Eller du kanske tycker om att kriga med 50 kusiner?
2012-11-14, 00:41
Medlem
PissingContests avatar
Citat:

Det r vldigt enkel mattematik det dr.

Jag r en tnkande, analytisk varelse som inte utstter mig fr risker nr jag har mycket att frlora och inte egentligen ngot att vinna.
Jag vervger noga om det r vrt att potentiellt lmna min fru och mina barn ensamma kvar bara fr att "tppa till kften" p en glappande blatte. (eller snarare, jag vet sedan lnge att det inte kan vara vrt risken..)
Jag vrderar dessutom det som kommer ur blattars glappande kftar lgre n hundskit..

Att blattar inte har denna frmga, eller vrderar sin s kallade "heder" hgre n risken att lmna sina nra i en "svr sits", sger ondligt mycket mer om dem n det ngonsin kan sga om mig.

Innan jag hade egen familj har jag vid flertalet tillfllen "synat" blattars bluffar och tvingat dem att backa.
Sen jag fick ett personligt ansvar fr flera andra mnniskors liv har jag knt att det inte rr mig i ryggen vad "undermnniskor" sger, jag kan ta allt de har att komma med, det rr mig inte i ryggen.

Fr att uttrycka sig lite mer koncist;
  • Det du kallar "feghet" r egentligen mognad.
  • Det du kallar "mod" r egentligen idioti.
2012-11-14, 00:44
Medlem
r en svensk frortare s som mina frldrar och r det nnting jag lrt mig s r det att aldrig vika sig aldrig fr ngon eller ngot! oavsett svart gul vit... Men ja brinner ntt s fruktansvrt nr jag ser hur detta fredetta vikingland tas ver av parasiter som endast knullar vra dttrar o systrar fr att sedan rna osss.. nu r det sjlvklart inte s att ja drar alla ver en kant har sjlv 60-70% blatte vnner o dom r alla medvetna om mina sikter o sger inte emot utan hller snarare med mig... s sfort ngon nmner svenne suedie eller spottar p min stolthet s kommer knytnvar flygandes... frhelvete st upp fr er sjlva jag e redo o d fr mitt land o folk s nej jag e inte rdd oavsett lder storlek o hur mnga dom r! det vrsta som kan hnda r att jag dr o dr jag s dr alla ska vi d ngongng! SLUTA FRUKTA DESSA GRUPPER DOM R SAMMA SOM OSS VI R ALLA KTT O BLOD!!! skillnaden r att invandrarna andvnder sig utav slktingar fr att hvda sig och svensken skiter p sig av skrck! men vad gr det!? Vikingar var inte alla slkt utan brder(vnnner som kallar varandra brder inte blodsband) mina vnner r mina brder o det r allt jag behver dom backar mig till 110 procent och jag dom, dr fr dom s som dom fr mig....
2012-11-14, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PissingContest
Det r vldigt enkel mattematik det dr.

Jag r en tnkande, analytisk varelse som inte utstter mig fr risker nr jag har mycket att frlora och inte egentligen ngot att vinna.
Jag vervger noga om det r vrt att potentiellt lmna min fru och mina barn ensamma kvar bara fr att "tppa till kften" p en glappande blatte. (eller snarare, jag vet sedan lnge att det inte kan vara vrt risken..)
Jag vrderar dessutom det som kommer ur blattars glappande kftar lgre n hundskit..

Att blattar inte har denna frmga, eller vrderar sin s kallade "heder" hgre n risken att lmna sina nra i en "svr sits", sger ondligt mycket mer om dem n det ngonsin kan sga om mig.

Innan jag hade egen familj har jag vid flertalet tillfllen "synat" blattars bluffar och tvingat dem att backa.
Sen jag fick ett personligt ansvar fr flera andra mnniskors liv har jag knt att det inte rr mig i ryggen vad "undermnniskor" sger, jag kan ta allt de har att komma med, det rr mig inte i ryggen.

Fr att uttrycka sig lite mer koncist;
  • Det du kallar "feghet" r egentligen mognad.
  • Det du kallar "mod" r egentligen idioti.

typisk feghet hos medelsvensson... ni undviker konflikt genom att tro ni r smartare en spnnblattarna.. men skenet kan bedra vi r alla samma bara olika hudfrg o sprk! men detta landet infiltreras o frstrs av andra kulturer seder och religoner! det fr ej hnda klart som fan man tppar till truten p den som vill dig eller dom du lskar ngot ont det borde vara en sjlvklarhet fr varenda mnniska... ja vet hur det fungerar i orten o ja vet t vilket hll det lutar... Svenskarna har inget att stta emot o blattarna ser ner p oss... svenskar duger endast till att knulla svenne guzzar punkt slut.
2012-11-14, 01:02
Bannlyst
Fega o fega, vi svenskar r inte ADHD-offer som blattar o negrer. Vi vljer vra fighter.

Skulle en blatte/neger g fram och sga ngonting olmpligt till min flickvn s skulle blatten/negern vakna upp 2 dagar senare.

Skulle ngon ropa ngonting till mig dremot s skulle jag bara garva t stollarna.
2012-11-14, 01:16
Medlem
Dimaks avatar
Anvnder bara vld om blatten brja sl p mig! Blattarna r fegare de r inte s starka som de tror de r!
2012-11-14, 01:29
Medlem
Ironwills avatar
Citat:
typisk feghet hos medelsvensson... ni undviker konflikt genom att tro ni r smartare en spnnblattarna.. men skenet kan bedra vi r alla samma bara olika hudfrg o sprk! men detta landet infiltreras o frstrs av andra kulturer seder och religoner! det fr ej hnda klart som fan man tppar till truten p den som vill dig eller dom du lskar ngot ont det borde vara en sjlvklarhet fr varenda mnniska... ja vet hur det fungerar i orten o ja vet t vilket hll det lutar... Svenskarna har inget att stta emot o blattarna ser ner p oss... svenskar duger endast till att knulla svenne guzzar punkt slut.

Nej, vi r inte alla lika frutom hudfrg och sprk...ven intellektet skiljer oss mnga gnger t, bevisligen ven vissa gnger svenskar emellan... andra sidan skriver du att 60-70% av dina vnner r "Blattar", s det r vl frklarligt hur det kommer sig att du har en liknande attityd.

Precis som tidigare postat, s vljer man sina strider. Har man ngon slags ansvarsknsla och sunt frnuft, s utstter man inte sig sjlv fr ondiga risker nr man har familj och barn -Precis som PissingContest skrev tidigare. -Dremot instmmer jag ned SOTPDOTS ...jag skulle f problem att tygla mig om ngon, oavsett ursprung, smdade min partner.
2012-11-14, 02:20
Medlem
PissingContests avatar
Citat:

Du missar pongen med sdan marginal att blir svrt att bemta ditt inlgg.
Om jag fr gissa r du en "spnnig blatte"..
2012-11-14, 02:32
Avstngd
Mad monks avatar
Fr att vi inte r tio mot en som babbarna r. Fr att vi inte har en pistol i fickan. You tell me...brother.
2012-11-14, 03:08
Medlem
Sluta jmfr Vikingar och dagens Skandinaver med varann. Dem har inget gemensamt frutom rent genetiskt d.

Svenskar fegar ur fr dem saknar starkt ledarskap, ingen som backar upp dem, saknar redskap som vapen att slss/frsvara sig med, konstant blir tillsagda av hgt uppsatta i Sverige att verge sina gamla jag fr det nya, "hrliga", mngkultur Sverige. Och en sak till...

Lt oss sga det liksom, jvligt mnga svenska killar/mn r rtt feminina av sig idag, riktiga liberala hipsters allts! Klr sig tntigt, pratar med en mesig ljus rst, lyssnar p Lady Gaga och Eric Amarillo och tar till lipen istllet fr att knyta ihop nvarna och hlla en fast hotfull blick.

Mnga Vikingar lmnade ven Sverige fr Ryssland/Ukraina/Byzantium ocks under 900-talet osv. Bnderna, kvinnorna och barnen frblev kvar i vad som senare blev Sverige.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in