• 1
  • 2
2012-11-18, 17:14
Medlem
v.d.Wetterings avatar
Tror ni etablisimanget tills slut förstått att Åkesson är 90% av SDs framgångar?

Jag är helt övertygad att vi tiden fram till valet kommer lägga märke till en kursändring i fulmedias och sjuklöverns taktik gentemot SD.
Man kommer inrikta sig i ännu högre grad än hittils på Jimmy Åkesson.
Så länge Åkesson sitter kvar så verkar all skit som kastas på Sd bara rinna av. För de flesta väljare så är Åkesson=SD. De flesta väljare orkar inte bry sig om Almqvist och Ekeroth.
Nej de nya direktiven lyder nog,, " Hitta all skit ni kan om Åkesson".

Tror ni denna nya taktik kommer lyckas? Eller kommer den istället väcka sympati hos väljarna för Åkesson?
Citera
2012-11-18, 17:19
Medlem
-Mystics avatar
Jag hoppas verkligen att den lyckas... Hade mycket hellre sett Kasselstrand eller David Lång som ledare. Dessa står för en verklig nationalism. Visserligen kommer det inte ge lika mycket röster, men det är åtminstone ärligt.
Citera
2012-11-18, 17:20
Medlem
Tomatos avatar
Varför skulle de vilja ha bort Åkesson som blivit maktkåt och ändrat partiets inriktning?
Jag tror alla är nöjda om han är kvar så ingan annan jubelidiot tar över...
Citera
2012-11-18, 17:27
Medlem
Det är naturligtvis mycket upp till Åkesson själv.
De som talar för honom är att han trots det enorma drevet fortfarande har en stark ståndpunkt.
De 11.2% som stöttar hans politik förses utav media med munkavle med risk för rasistanklagelser och fördömningar.

Den naturliga utvecklingen är att folk får upp ögonen för Jimmies enorma mod, och de 11.2% som röstar för honom utvecklar ännu starkare respekt för honom.
Citera
2012-11-18, 17:27
Medlem
v.d.Wetterings avatar
-Mystic.
Hur stort inflyttande tror du SD kan få på invandringspolitiken om de blir mer nationalistiska och därmed mindre?
Syftet är väl ändå att få slut på tokerierna som just nu pågår, eller?

Tomato.
Jag tror du har fel i att sjuklövern är glada över att Åkesson tar röster. Varför skulle de vara det?
Citera
2012-11-18, 17:29
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.d.Wettering
-Mystic.
Hur stort inflyttande tror du SD kan få på invandringspolitiken om de blir mer nationalistiska och därmed mindre?
Syftet är väl ändå att få slut på tokerierna som just nu pågår, eller?

Även om dom kryper till korset och dansar medians dans så kommer dom inte få över 50%... Då är det lika bra att köra ett ärligt race.
Citera
2012-11-18, 17:30
Medlem
asocialstyrelsens avatar
Vad skall man egentligen säga om en partiledare som omger sig med kräldjur med vodka i blodet som springer runt på stan med järnrör och brölar om horor och blattar?
Citera
2012-11-18, 17:33
Medlem
v.d.Wetterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Även om dom kryper till korset och dansar medians dans så kommer dom inte få över 50%... Då är det lika bra att köra ett ärligt race.

Behövs inte 50% för att få inflytande.
När tillräkligt många röstar på SD så kommer media och de övriga partierna bli tvugna att vakna och börja tala sanning.
Vad som är tillräkligt många röster vet jag inte. Men jag är övertygad att det inte ligger i närheten av 50%.
Citera
2012-11-18, 17:36
Medlem
v.d.Wetterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asocialstyrelsen
Vad skall man egentligen säga om en partiledare som omger sig med kräldjur med vodka i blodet som springer runt på stan med järnrör och brölar om horor och blattar?

Personligen så tycker jag han hanterat den uppkomna situationen rent ypperligt.
Citera
2012-11-18, 17:39
Medlem
Citat:

Förmodligen samma saker som man säger om sossarnas fyllkärring Anna Sjödin. Vänsterpartiets kommunister (Ohly) samt nerpissade fylleskator (Schyman). Eller varför inte Centerns extrema Islamister Moderaternas dömda pedofiler mm.
Citera
2012-11-18, 17:42
Medlem
asocialstyrelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attentiongigolo
Förmodligen samma saker som man säger om sossarnas fyllkärring Anna Sjödin. Vänsterpartiets kommunister (Ohly) samt nerpissade fylleskator (Schyman). Eller varför inte Centerns extrema Islamister Moderaternas dömda pedofiler mm.

Absolut. Man tar sig för pannan. Intressant bara att här har vi två kräldjur från det absoluta ledarskiktet som Jimmie Åkesson dessutom säger att han fick fuktiga ögon över att hantera. Jimmie verkar inte kunna dofta sig till ett kräldjur.
Citera
2012-11-18, 17:53
Medlem
Citat:
Absolut. Man tar sig för pannan. Intressant bara att här har vi två kräldjur från det absoluta ledarskiktet som Jimmie Åkesson dessutom säger att han fick fuktiga ögon över att hantera. Jimmie verkar inte kunna dofta sig till ett kräldjur.

Du får gärna utveckla det intressanta med just detta, då Mona Sahlin (skattefifflare) , Lars Ohly (kommunist) Gudrun Schyman (nerpissad fylleskata) Anna Sjödin (Rasist) tidigare begått allvarligare handlingar dessutom tillhört toppskiktet i respektive partier.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in