2012-11-21, 10:01
Medlem
Hej, jag sitter med reglerteknik och jag undrar vilket program Learnware är kodat i? För att på något sätt fiska fram info ur .LWE filerna. Eller om det finns något tillgängligt facit för kursen
Citera
2012-11-21, 13:33
Medlem
TheLearnWAREGods avatar
LearnWARE är skapat i programmet AuthoringTool 2. lwe-filerna du har installerade på din dator är dock krypterade för att det skall vara svårare att just fiska ut information ur dem.

Facit kan din lärare hämta på learnware.pol.se

Är det något speciellt du har problem med?
Citera
2014-12-23, 19:03
Medlem
TouchMan65s avatar
Kanske lite sent påtänkt:

Jag hade GÄRNA sett lösningen på hur programmeringen för att röra flaskan fram och tillbaks på bandet. Minns inte vilket avsnitt det var.

Läraren (var från P&L) visade oss aldrig ingående HUR det funkade. INGEN i klassen lyckades med detta. Vi som försökte fick en viss hysteres och därmed blev det misslyckat.

Nu var det ju iofs dryga året sedan, men inte fel att kolla hur det skulle ha funkat med facit.
Senast redigerad av TouchMan65 2014-12-23 kl. 19:05.
Citera
2015-04-09, 20:46
Medlem
TouchMan65s avatar
Bumpar igen på min fråga. Övningen finns under Dataregister - Positionering - Transportband. Är verkligen nyfiken på lösningen, någon?
Citera
2015-04-10, 10:14
Medlem
TheLearnWAREGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TouchMan65
Bumpar igen på min fråga. Övningen finns under Dataregister - Positionering - Transportband. Är verkligen nyfiken på lösningen, någon?

Skicka frågan till den du hade som lärare är mitt tips.
Citera
2015-04-12, 21:22
Medlem
TouchMan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLearnWAREGod
Skicka frågan till den du hade som lärare är mitt tips.

Gjort flera gånger, men utan tillfredsställande svar. Som jag skrev innan, ger jag inte mycket för de lärare vi hade då.
Citera
plc

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in