Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-29, 20:46
Medlem
LastCaresss avatar
Snubblade precis över http://www.humblebundle.com/ och slog till, köpte Darksiders, Metro 2033, Red Faction Armagedon, Company of Heroes, Company of Heroes: Opposing Fronts och Company of Heroes: Tales of Valor för $5,20 och valde att skänka allt till välgörande ändamål. Ett tips om man vill vara snål är att köpa fort eftersom man måste köpa minst för genomsnittssumman och denna höjs hela tiden.

edit: Skrev med arslet verkar det som

Nåväl, en bra deal är det iaf och ett tips om man inte lirat spelen innan. Steam + Windows är ett måste.
Senast redigerad av LastCaress 2012-11-29 kl. 20:54.
Citera
2012-11-29, 23:20
Medlem
Ja!s avatar
Oj, det var ingen dålig deal den här gången.
Kan förresten tillägga att minsta summa är $1. Det är bara om du vill ha Saints Row 3 som du måste lägga över medel.
Senast redigerad av Ja! 2012-11-29 kl. 23:24.
Citera
2012-11-30, 00:57
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Riktigt bra deal. Skänkte dock hela summan jag betalade till THQ med tanke på att de står vid ruinens brant.
Citera
2012-11-30, 07:55
Medlem
Alltså man pröjsar runt 5$ för alla 6spel eller man ska köpa alla spel för original pris och få Saints Row gratis eller läste jag fel?

Synd jag har redan alla Company of Heroes serien och Metro 2033 men Red Faction Armagedon låter intressant, de kostar visst 19,99euro på steam såg jag, Darksiders också samma belopp.
Citera
2012-11-30, 09:39
Medlem
Ishaaks avatar
Jag älskar verkligen humble bundle! Finns inge bättre för en student!
Ska vi göra som vi gjorde förra gången då vi drog ihop flera och skänkte pengar under namnet "flashback.org" ? Skulle vara sjukt kul!
Citera
2012-11-30, 10:47
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Alltså man pröjsar runt 5$ för alla 6spel eller man ska köpa alla spel för original pris och få Saints Row gratis eller läste jag fel?

Betalar du över medel så får du alla spel OCH SR3. Betalar du under medel får du alla förutom SR.

Humble indie Bundle är så jävla genialiskt. Jag har lagt nävarna på all sedan det kom tror jag, förutom kanske ett.
Citera
2012-11-30, 10:58
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Tanken är ju fin, men indie spelen fanns ju för flera plattformar, det som står till buds nu är ju THQ klassiker med DRM för Windows som dessutom kräver steam.

Spel jag inte vill ha till en plattform jag inte vill använda med kopieringsskydd som handikappar maskinen, under en bloatware plattform som stjäl hårddiskutrymme och bandbredd och inte tillåter offline eller LAN spel?
Citera
2012-12-11, 03:03
Medlem
Red-Pandas avatar
Väldigt fin deal köpte alla spel för 6 dollar.

Men hur fungerar det byter dom ut alla spelen varje vecka eller?
Citera
2012-12-11, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Väldigt fin deal köpte alla spel för 6 dollar.

Men hur fungerar det byter dom ut alla spelen varje vecka eller?

Njae, snarare varannan månad. Dealsen brukar inte vara tillgängliga jättelänge heller.
Citera
2012-12-11, 04:39
Medlem
Jag brukar köpa humble bundles, oftast väldigt mycket för pengarna. Men i helvete heller att jag låter slidern för välgörenhet vara på något annat än noll.
Citera
2012-12-11, 05:14
Medlem
cavvemans avatar
Mer spel inlagda i paketet.

Ursprungliga spel i paketet:

Citat:
Darksiders
Red Faction: Armageddon
Metro 2033
Company of Heroes
Company of Heroes: Opposing Fronts
Company of Heroes: Tales of Valor

Detta ingick om du donerade mer än genomsnittet:

Citat:
Saints Row: The Third

Spelen som lagts in efteråt är dessa:

Citat:
Titan Quest
Red Faction: Armageddon Path to War DLC
Warhammer 40,000: Dawn of War

Det är bara gå in på din länk som du fått från Humble Bundle så får du de nycklarna.
Och det går alltid bra att skänka mer pengar till THQ för spelen.

THQ måste verkligen vara desperata om de ger fler titlar som donationware.
För THQ har faktiskt släppt många bra titlar genom åren.
Citera
2013-08-23, 16:58
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Hur fungerar det, får man spelet till steam eller origin ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in