Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2002-11-22, 22:46
Medlem
hellshits avatar
Är det nån som har råkat ut för samma sak som mig, nämligen att alla kontakter sparade i msn är totalt borta. Idag när jag loggade på så var varenda jävel borta. Är det nån som har råkat ut för samma sak? Är det nån som vet vart i helvete man vänder sig? Kontakterna sparas ju centralt, så nån har ju mina kontakter i nån fil. Hjälp tack....

//Hellshit
Citera
2002-11-23, 01:02
Medlem
Raazs avatar
Re: MSN MESSENGER - TIPS - HJÄLP

Citat:
Ursprungligen postat av hellshit
Är det nån som har råkat ut för samma sak som mig, nämligen att alla kontakter sparade i msn är totalt borta. Idag när jag loggade på så var varenda jävel borta. Är det nån som har råkat ut för samma sak? Är det nån som vet vart i helvete man vänder sig? Kontakterna sparas ju centralt, så nån har ju mina kontakter i nån fil. Hjälp tack....

//Hellshit

För de första så uppskattar jag om du bara postar ditt inlägg på ett ställe.
Korspostning är inte uppskattat.

Men svaret är iaf:
http://messenger.msn.se/support/contactus.asp
Citera
2002-11-23, 19:17
Medlem
hellshits avatar
mer tips för fan, msn support fattar vatten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vv
Citera
2002-11-24, 00:00
Medlem
det finns ju...

möjlighet att spara sin kontaktlista i programmet och sedan att importera den. Ett enkelt sätt att ta backup, för du menar väl inte att du litar på M$ programvaror... ;-)

Tror att du får försöka med supporten eller bita i det sura äpplet och bygga en ny kontaktlista.

Du kan ju börja med att kolla vilka som har lagt till dig i sina listor och adda dem...
Citera
2002-11-24, 07:36
Medlem
ICQ!!!!

Sluta stödja M$ produkter!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in