Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-16, 12:56
Medlem
Hoylers avatar
Jo, precis som titeln så söker jag och mina vönner ett nytt spel att fastna i och kasta bort massor av timmar på. Wow, d3 (kanske ej räknas som ett mmorpg, hursomhelst.), och GW2. Vi har tröttnat på de som finns att spela och tänkte därför fråga här om det är någon som har hört lite viskningar om eventuellt nya MMORPG's, som kommer komma ut.

har iofs inte prövat GW2 själv, men polarna har, och ja, de verkar inte riktigt fungera.

Några förslag?
Citera
2012-12-16, 12:58
Medlem
Dosfeuks avatar
Vet inte om The Elder Scrolls: Online kan räknas som mmorpg, men det är iaf vad jag har hört att ska komma ut.

EDIT: Det är enligt Wikipedia och deras egen hemsida ett MMORPG.
Senast redigerad av Dosfeuk 2012-12-16 kl. 13:04.
Citera
2012-12-16, 13:02
Medlem
Vill ni ha roligt och bara glida runt eller faktiskt börja lira lite mer seriöst?

Wizard 101

Star Wars: The Old Republic

Final Fantasy XI

RIFT

Där har du några roliga MMO's som du och dina polare kan börja lira.
Citera
2012-12-16, 13:07
Medlem
Hoylers avatar
Sjysst, kul med förslag! låt dem fortsätta komma så ska vi se om något faller mig i smaken. ska spana lite på de ni tipsat om nu .
Citera
2012-12-16, 13:12
Medlem
Freebss avatar
Aion (gratis)
Tera
Age of Conan
Citera
2012-12-16, 17:58
Medlem
Methones avatar
Jag väntar just nu på Elder Scrolls Online, som ska komma i början av nästa år om jag fattat det rätt. Har kört Swtor sedan det startade, men har likt många andra upptäckt att det endast är en WoW-klon som försöker rida på Star Wars-franchisen. Har tröttnat på det och tvivlar på att det kommer att fånga mig igen...
Citera
2012-12-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methone
Jag väntar just nu på Elder Scrolls Online, som ska komma i början av nästa år om jag fattat det rätt. Har kört Swtor sedan det startade, men har likt många andra upptäckt att det endast är en WoW-klon som försöker rida på Star Wars-franchisen. Har tröttnat på det och tvivlar på att det kommer att fånga mig igen...

ESO kommer vara samma sak, wow med elder scrolls skins
Citera
2012-12-16, 22:11
Medlem
Methones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spAix
ESO kommer vara samma sak, wow med elder scrolls skins

Det kommer inte vara lika likt WoW som Swtor är, det är i alla fall en sak som är säker. Ingen massiv rad med förmågor/spells och de klassiska förmågorna som alla WoW-kopior tagit rakt av. Vi får se helt enkelt.

Du kanske läst på mer om det än jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in