Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-16, 22:58
  #1
Bannlyst
Har fått en kod för AC3 då de följde me grafikkortet ja köpte, fick koden på min mail o grejer men hittar fan inte hur man lägger till den i Uplay, blir så jävla frustrerad. Nån som vet hur man redeemar koder på Uplay(aka skit origin, vilket är ett skit steam, så ni kan fatta hur illa de här e)
Citera
2012-12-16, 23:42
  #2
Medlem
Tog ett tag för mig att fatta hur man gjorde också. Men för mig var det så att man skulle gå in på Nvidias hemsida (antar att det var ett nvidia-krot du köpt) för att redeema kodfan som ma nfick på pappret. Efter det fick man ett mail med en kortare kod. Den koden amn fick i mailen skulle man skriva in när man lagt till AC3 i kundvagnen på ubisofts hemsida (tror man måste välja AC3 special edition eller nåt sånt, verkade inte finnas något vanligt, men det dög för mig). Efter det laddar man ned spelet, kör det, och voila! Nu finns det i uplay.
Citera
2012-12-17, 00:05
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Tog ett tag för mig att fatta hur man gjorde också. Men för mig var det så att man skulle gå in på Nvidias hemsida (antar att det var ett nvidia-krot du köpt) för att redeema kodfan som ma nfick på pappret. Efter det fick man ett mail med en kortare kod. Den koden amn fick i mailen skulle man skriva in när man lagt till AC3 i kundvagnen på ubisofts hemsida (tror man måste välja AC3 special edition eller nåt sånt, verkade inte finnas något vanligt, men det dög för mig). Efter det laddar man ned spelet, kör det, och voila! Nu finns det i uplay.
Tack som fan för hjälpen, nu sitter ja o väntar på att dom ska verifiera koden, antar att de tar ett par timmar.
Citera
2012-12-17, 02:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siegen
Tack som fan för hjälpen, nu sitter ja o väntar på att dom ska verifiera koden, antar att de tar ett par timmar.

Nja, för mig gick det på några minuter i varje fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in