Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Jag antar att du har någon slags bevis som gör att det du drabbats av har med förbannelser att göra.
Gärna en källa på att balter är duktiga på det (En blogg i grälla färger räknas inte som bevis, men det vet du kanske). Eller sitter du och hittar på?
Jag är ganska säker på att om det fungerade skulle en majoritet av dem som läst dina kvackinlägg här lagt förbannelser på dig, du skulle således ständigt gå med både armar och ben i gips.
Jag har tidigare berättat om det här ute, i det fallet gällde det några blomfrön, där satt "häxan" i Lettland. Att det är mer i dessa länder har jag fått berättat för mig, av folk därifrån.
De flesta här ute skulle definitivt inte ens försöka på mig. Den som gjorde det mot mig, blev kraftigt misshandlad av sin nya pojkvän, jag behöver inte ens göra något för att det ska slå tillbaka har jag märkt. Men känner en person som jobbar med sånt, han har även lagt en förbannelse över mig, något som också slog tillbaka på honom. Men kan inte berätta för mycket utan att outa någon.