Skulle jag kunna få några exempel på sidor där jag gratis och lätt kan spela poker. Jag har ingen tidigare erfarenhet av pokerspel och tycker hazardspel om pengar verkar både omoraliskt och skrämmande.
Skulle jag kunna få några exempel på sidor där jag gratis och lätt kan spela poker. Jag har ingen tidigare erfarenhet av pokerspel och tycker hazardspel om pengar verkar både omoraliskt och skrämmande.
Tack. Finns det någonstans man kan spela utan att ladda ner något program?
Jag rekommenderar dig att ladda hem någon klient. Mycket smidigare spel jämfört med java-klienter. Du behöver inte skriva in några känsliga uppgifter och de stora pokerrummen är väldigt säkra och bra att ha att göra med. Exempel på sådana som har play money är: www.pokerstars.com och www.multipoker.com.
www.expekt.com har dagliga freerolls, vilket är turneringar det är gratis att delta i men som har prispengar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!