Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Jag har inget vettigt att tillföra men vill ändå berätta att jag tycker att...
det här blir bra
33,64%
1213 röster
det här låter värdelöst
25,12%
906 röster
vi får se, det kan kanske funka
17,91%
646 röster
varför inte ha båda?
23,32%
841 röster
2023-04-06, 17:29
  #1117
Medlem
johnthedickholmess avatar
Tycker det blev jätterörigt att hänga med när HETA ÄMNEN försvann. Kan inte Flashback återinföra ämnet så här 10 år senare? Vad tycker ni?
Citera
2023-04-06, 17:53
  #1118
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Tycker det blev jätterörigt att hänga med när HETA ÄMNEN försvann. Kan inte Flashback återinföra ämnet så här 10 år senare? Vad tycker ni?
Personligen tycker jag NYTT räcker gott, oftast där jag börjar för att sedan glida över till lillfavoriten avstängningar för att kolla vilka vänner som inte hörs av över tid.
Citera
2023-04-06, 17:54
  #1119
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Tycker det blev jätterörigt att hänga med när HETA ÄMNEN försvann. Kan inte Flashback återinföra ämnet så här 10 år senare? Vad tycker ni?

Jag använde aldrig Heta ämnen när det fanns och inte använder jag ersättaren Aktuella ämnen heller.

Däremot kollar jag alltid alla Nya ämnen och de intressanta prenumererar jag på så vad som skulle vara rörigt förstår jag inte.
Citera
2023-04-06, 21:58
  #1120
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag använde aldrig Heta ämnen när det fanns och inte använder jag ersättaren Aktuella ämnen heller.

Däremot kollar jag alltid alla Nya ämnen och de intressanta prenumererar jag på så vad som skulle vara rörigt förstår jag inte.

Instämmer. Jag använder inte heller dessa funktioner, och har aldrig gjort det. Varför skulle jag låta mig styras av vad andra tycker är intressant? Jag är en tänkande individ, inte någon lämmel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback