2008-09-26, 23:49
Medlem
PocketRockets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joey Ramone
Han lär ska vara genomtrevlig men kan även bli rejält elak när han fått lite för mycket och nekas mer dricka. "Men jag är Ingvar Oldsberg!?" ska han ha vrålat en gång när han grundligt firade att han vunnit en rättegång mot ett företag som olovligen använt hans blankpolerade skalle i något reklamsammanhang.
Lustigt, jag känner också en som har serverat honom i krogmiljö och upplevt honom ungefär likadant. Men enligt min bekanta kan du stryka det där med att han är trevlig. Detta fall hade han suttit och krävt att folk runt om skulle hålla tyst och istället lyssna på när han höll låda i dyngfyllan.
Citera
2008-09-27, 00:59
Medlem
Brölbrutuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PocketRocket
Lustigt, jag känner också en som har serverat honom i krogmiljö och upplevt honom ungefär likadant. Men enligt min bekanta kan du stryka det där med att han är trevlig. Detta fall hade han suttit och krävt att folk runt om skulle hålla tyst och istället lyssna på när han höll låda i dyngfyllan.

Hur ser Ingvar ut när han är arg Jag har bara så svårt att föreställa mig denna goe göteborgare i en sådan situation

Mvh Bröööööölbrutus
Citera
2008-09-29, 01:54
Medlem
Stenarns avatar
träffa på han i skövde på juldagen (2006 tror jag - samma år som han var julvärd på svt), helt jävla radiostyrd var han. hade blivit avkastad tåget innan för han var så full... men likväl var han sjukt trevlig. antar att han inte fick fortsätta "julvärda" dels pga det
Citera
2008-09-29, 09:08
Medlem
Megaforces avatar
Sammanfogat en ny tråd med gamla oldsbergtråden.. /Mod
Citera
2008-10-03, 14:34
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Kollade igenom några sidor och hittade ingenting om detta, så jag bidrar med följande länk!

http://www.youtube.com/watch?v=hvVmXcOdkwg
Citera
2008-12-24, 10:23
Medlem
Danj3Ls avatar
Hörde av en dealer att han är/varit stans kola torsk
Citera
2008-12-24, 10:43
Medlem
Troligt...

Citat:
Ursprungligen postat av Danj3L
Lika troligt som att Bin laden har julvakat i natt..

Träffade Oldsberg på en krog i Gbg under EM i Gbg 2006. Världens trevligaste och ödmjukaste är min uppfattning. Sedan att han gillar kröka till ibland och busa lite är han nog inte själv om. Det gör jag med!
Citera
2008-12-24, 11:27
Medlem
Kröka ibland? Nog för att det är en skvallertråd men faktafel uppskattas ej men trevlig det är han!
Citera
2008-12-24, 11:42
Medlem
Coolcittes avatar
Jag höll på att bli påkörd av Herr Oldsberg vid Vasaplatsen i GBG för några dagar sen. Han körde för rött, men bromsade snabbt när han insåg sitt misstag, och vinkade glatt till mig. Har även träffat på honom några gånger då och då. En mycket trevlig man, av det jag har sett, men jag kan ju tänka mig hur han blir när spriten slår fel
Citera
2008-12-24, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danj3L

Ja, det känner jag till.

Pepsi Cola köper han i 24-pack på Statoil.
Citera
2008-12-24, 21:30
Bannlyst
Hade varit kul att se honom dyngrak.
Citera
2009-02-27, 10:09
Medlem
dronezones avatar
Vem blir efterträdaren till på spåret? någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in